29.nap
Levágattam a hajam és új szemüveget kaptam amíg nem voltam iskolában. 5 napig nem láttak az osztálytársaim, és ma mentem be először. Kíváncsi voltam mit szólnak majd az új külsőmhöz. Leginkább nem is az érdekelt, hogy a hajamra vagy a szemüvegemre mit mondanak, hanem, hogy észreveszik-e, hogy fogytam. Ugye ha valakit napi szinten látsz nem fog neki annyira feltűnni, ha fokozatosan változol, mintha több nap után lát először. Nagyon reménykedtem, hogy már reggel valaki azzal kezdi, hogy fogytam-e, de nem így lett. Vagyis majdnem.
Első óránk tesi volt, addig kérdezgettek a szemüvegemről meg a hajamról, de amúgy semmi extra nem volt. Az öltözőben el kezdem magyarázni, hogy végre lebarnultam és le epiláltam mindenem, úgyhogy puha a bőröm. Nagyban dumálok, az egyik lány(aki amúgy régóta le akar fogyni) közbeszól, idézem: "Inkább arról beszéljünk, hogy mitől fogytál ennyit." Másik lány, aki már hetekkel ezelőtt is megjegyezte, hogy fogytam: "De tényleg, mennyit fogytál 6-10 kg-ot?" Én csak mosolyogtam, hogy nem szoktam magam mérni, mire mondták, hogy mérjem meg magam, mert tuti lement 10 kg.
Aztán a WC-ben összefutottam az egyik lánnyal, akivel az öltözőben is beszéltem(ő akar lefogyni és ő az, aki csak most vette észre) és megszólal: "Mondd már el, mitől fogytál ennyit! Kevesebbet eszel, vagy azt csinálod, amit a fejfájásodra akartál??" (ketogén diéta) Csak mondtam neki, hogy nem akarok róla beszélni, mert nem akarom, hogy elkezdje. Mindenesetre nagyon örültem, hogy észrevették már 2-en. Talán többen is észre fogják venni egyszer.
Osztályfőnökin arról beszéltünk, hogy mit eszünk majd osztálykiránduláson. Az egyik napra meki van betervezve, az ofő megkérdezte, hogy kinek nem jó. Az a lány egyből jelentkezett, hogy neki nem. (figyelemhiányos) Én nem mondtam semmit, úgysem fogok enni, ne rajtam múljon. Szerencsére az az 3., azaz utolsó napra van betervezve, tehát a kaját haza tudom vinni. 2. napon önkiszolgálóban eszünk, ott nem tudom mit kérjek, ami esetleg nem romlik meg a 3. napra és bírja az utazást. Ha van tippetek, légyszi írjatok, nem akarok több kaját kidobni. A hambi ugye bírja az utat? Esetleg egy pizzaszelet kibír 2 napot? Vagy összenyomódna? Vigyek dobozokat? Zacskó alapból van nálam, ki tudja mikor mit kell eldugnom... Mindenesetre egy tartós, nem összenyomódó, önkiszolgálóban kapható kaja ötlet kellene. Olyan jó lenne salit venni, amíg a többiek pizzát zabálnak, de azt sem ehetek, úgyhogy mindegy. Mindegy hol és mit kajálunk, úgysem eszek. Olyan szar, hogy mindent ki kell dobnom, vagy másnak adni, hiszen pénzbe kerül. Az tuti, hogy a hambit hazahozom, mert annak csak 1 napot kell kibírnia. Már azt is kitaláltam, hogyha etetni akarnak, a ketogén diétára hivatkozok és mondom, hogy azért csinálom, hogy ne fájjon a fejem(ofő tudja miről van szó, nem fog belém kötni) Remélem, ha pizzát veszek be tudom rakni egy dobozba és hazahozni. Vagy talán lesz valami kevésbé romlandó és kisebb helyet igénylő kaja is. Valami müzlinek nagyon örülnék, mert azokat már itthon is hetek óta dugdosom. Mindenesetre nem ezen fogok elbukni 4 hét után, max. kidobom, nem nagy cucc. Az már csak a legjobb eset, ha nem kell kidobnom, és családtag eheti meg, nem osztálytárs.
Anonym girl💕
2019.05.28.