Megint nehéz

148 8 2
                                    

13.nap
Megint nehéz a böjt. Egyre több kajás videót nézek és egyre éhesebb leszek. Lehet, hogy csak egy salátát esznek benne, de azt is nagyon megenném, közben mégsem. Szóval éhes vagyok, de nem kívánós. A mostani éhségem nagyrészt annak köszönhetem, hogy tegnap elkezdtem a böjttörésemnel foglalkozni, azaz azzal, hogy mi lesz az első étel 42 nap után. Másrészt a felépítő napokat is tervezgettem, és ez így meghozta az étvágyam. Időközben rájöttem, hogy az egész nyarat végig fogom diétázni, valószínűleg metogén diétával. A böjt utáni 2 hét még ndm lesz ketogén, mert vissza kell építenem az anyagcserémet gabonákkal, gyümölcsökkel és zöldségekkel. Nem tudom pontosan, mi lenne az ideális, hogy ne hízzak vissza.
Az éhség és a kellemetlen szájíz ellen rengeteget iszok, közel 7 litert.
Emellett ma kezdek el újra edzeni, eleinte nagyon laza edzéssel, aztán folyamatosan haladok és erősödök.
Sokkal vékonyabb vagyok már .mint voltam, ami büszkeséggel tölt el. Erről nem nagyon írtam, pedig már a 7. napon megemlíthettem volna, hogy az övemet eddig a legnagyobbra állítottam, vagy maximum 1-el kisebbre, de akkor már nyomott, most pedig a 4.-be, ha nagyon akarom, az 5.-be is belemegy. Szóval igen, sokat fogytam.
Már rendszeresen van székletem.
Legjobban azt várom, amikor ősszel már nem lesz probléma, ha megkívánok egy csokit, mert nyugodtan megehetem. Persze az egészséges életmódot tartani fogom, de abba is belefér néha valami kis édesség.

És most Titeket kérlek/kérdezlek:
Ha van bármi tipped böjt utáni étkezésre, ne hallgasd el, kérlek, oszd meg velem!

Anonym girl💕
2019.05.12.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGWhere stories live. Discover now