30.nap
Azta, már alig van hátra valami a böjtből. Tudjátok van az a mondás, hogy "a böjttől nem lesz hosszabb az életed, csak hosszabbnak tűnik." Nos, ez nem igaz. Az első feléről nem tudok nyilatkozni, valószínűleg tényleg nem fogok tovább élni, de a második fele kamu. Konkrétan mióta böjtölök 2-3-szor gyorsabban telnek a napok, és nem tudom miért. Még csak nemrég írtam, hogy a hatodánál, negyedénél vagy felénél járok, most pedig mindjárt vége. Csak úgy rohan az idő.
Nagyon szarul aludtam és konkrétan mosott szar vagyok. Edzeni fogok, mert megint függő lettem, de mást nem csinálok. Ha nagyon rosszul vagytok, akkor is tegyetek egy picit a céljaitokért, ahogy ma én is fogok. Edzés után bepakolok, mert 3 napra kirándulni megyünk. És itt is a lényeg. Legközelebb vasárnap fogok írni, de akkor beszámolok az elmúlt 3 napról, leírom, hogy hogyan éreztem magam és hogyan oldottam meg a "nem-evést". Szerettem volna minden nap írni, de ez nem kivitelezhető, úgyhogy 3 napról egyben fogok írni. Szurkoljatok, hogy a fürdés alatt ne érezzem magam szarul! Az osztálytársaim elég kritikusak, de talán nem fognak belém kötni. Remélem fürdőruhában sem változik meg a véleményük, miszerint fogytam.
Legyetek jók, majd mindenről beszámolok!
Anonym girl💕
2019.05.29.