39.nap
Beléptem az utolsó 100 órába.(már csak 79 óra) Emlékszem amikor még csak az 1. 100 órát kezdtem és fejeztem be. Ez már semmi. Oké tudom, valaki még sosem böjtölt 100 órán keresztül, de nem nagy cucc.
Lehet sikerült ledumálnom, hogy ne legyen brokkolikrémleves és akkor mindkét brokkolit megehetem, nem kell kidobni. Ha mégsem sikerült, és anya megcsinálja a levest, vagy valami mást csinál belőle, akkor fejfájást kell színlelnem. Remélem nem becsináltat készít, mert ahh...😍😍 azt nagyon sajnálnám kidobni vagy hagyni megromlani. Bár azt még sokáig nem ehetek, mert a felépítés elején vegánnak kell lennem.
Ez az utolsó sulis napom, amin böjtölök. Szombat, vasárnap otthon leszek, az laza, mert szinte egyedül leszek. Hétfőn ugyanez, annyi, hogy délután megyek apához. Azért csak délután, mert ő etetne, és amúgy is mondja, hogy acetonos a leheletem, mert nem eszek. Szóval 3 hete nem is találkoztunk, azt elszámítva, hogy néha fuvarozott 10 percet. Nem akarok menni, mert a nevelőapám nem szól, vagy max. egyszer rákérdez, hogy eszek-e. Apánál nincs meg ez a biztonság, én meg félek kilépni ebből a komfortzónából. Az lett volna igazi kihívás, ha apánál is vagyok a böjt alatt. 😂 De ígyis elég nehéz volt sokszor, nem kellett még ő is. Hétfőtől csütörtökig vele leszek, bepótolom a kimaradt napokat. Amúgy az érdekes, hogy nem is kérdezte, miért nem megyek 1 hónapig. Előbb mondta az angol tanárom, hogy mennyi ideig nem látott, mint apám.😪Végeztem a suliban, tehát ez volt az utolsó böjtnapom ott. Sőt ezen kívül összesen 2-szer megyek, vagy maximum 3-szor, majd ahogy alakul. Most lesz igazi kihívás, mert megyek haza. Kíváncsi vagyok, hogy anya megcsinálta-e a brokkolit, vagy hallgatott rám, és meghagyta nekem. Anya egy örökmozgó, ha nem dolgozik, akkor sem bír megülni a seggén, és tuti nem éri be azzal, hogy főz 3 kaját, még a brokkolit is megcsinálja. Amúgy a fejem tényleg el kezdett fájni, nem az a durva, de nem kell tudnia. Ha van leves színészkedek, ha nincs, napozok és edzek.
Amúgy az edzéseim elég lazák, hasazok, fenékre edzek és karra. Egyáltalán nem erőltetem, a böjt után tervezem elkezdeni a rengeteg edzést. Visszaépítem az erőmet és annyira jó lesz.☺️ Nagyon várom, hogy egy étkezés után kicsattanjak az energiától. Most sajnos ezt nem mondhatom el. Igaz, van elég energiám, de nem az igazi.Ahj, most írt anya, hogy csinált nekem finom ebédet. Ha leves, baszhatom. Akkor ki kell önteni, mert nem fog elállni keddig. Faszom, direkt szóltam neki. Az is lehet, hogy becsináltat csinált, de az sem fog elállni, ráadásul abban csirke is van. Ahh... utálom ezt. Mondom neki, hogy ne főzzön, de direkt főz. Na kíváncsi vagyok mit csinált. Remélem legalább le lehet fagyasztani, mert nem akarom kidobálni a kajákat. Mondjuk már ez semmit nem számít, rengeteg ételről mondtam már le az elmúlt időben, ez sem okozhat problémát. Csak néha-mint most is-túlreagálom. Van, hogy szimplán otthagyom vagy kidobom, de van, hogy annyit agyalok rajta, hogy mihez kezdjek vele... Aztán csak szimplán otthagyom. Most is ezt kéne, vagy ha olyan, lefagyasztani. Ennyi.
El sem hiszem. Nem a brokkolit főzte meg, hanem csirkét sütött zöldségekkel!!! ☺️ Nagyon örültem, mert csirkét már fagyasztottam le, a zöldség meg majd elfogy. Amúgy nem tudom, hogy milyen, ha sült csirke van lefagyasztva, de szerintem nem lesz baja. Majd előtte este kiveszem a fagyóból, aztán berakom a mikróba és kész. Szerintem nem lesz baja. Jujj, apa meg vett konyhai mérleget!😍 Megkértem és vett. Nem tudom mit fognak szólni a méricskéléshez, de nem is érdekel. Anya valószínűleg ellenezni fogja egy ideig, aztán megszokja, apát gondolom nem nagyon fogja érdekelni. Már elterveztem néhány dolgot, például a rizs mérését: 150g-ot főzök meg, azt 3 felé szedem és 3 napig napi 50g-ot fogok enni. Akkor nem kell naponta méricskélni, csak 1-szer.
Az első napi étrendem is itt van:
-2db sült alma
-250ml zöldségleves
-50g rizs, 200g brokkoli
-1db alma+1db répa+1db narancslé
-200g törtkrumpli
Ezen már nem módosítok. Az eddigi terveken viszont változtattam, majd a véglegeset kiteszem. Már nagyon várom a keddet.Anonym girl💕
2019.06.07.