Így oldd meg!

175 20 0
                                    

Sokunknak az a problémája, hogy a szülei tudják, hogy mit csinál, hogy nem eszik. Félek már most attól, hogy egyszer elém rakják a kaját és azt mondják, hogy a szemük láttára egyem meg. Ezt pedig el kell kerülöm. Amit úgy kell megoldanom, hogy azt higgyék rendesen eszek. Néhány módszert leírok, amit alkalmaztam, mert szerintem sokaknak segítenék 

1. Sütöttem 2 pirítóst, mert a nevelőapám látja, hogy nem eszek. Behoztam a szobámba egy zacskó társaságában. Mivel mindig a szobámban eszek, ez egyáltalán nrm gyanús. A pisítósokat belerakom a zacskóba, aztán a táskámba. Mivel nem romlik, majd később odaadom másnak.

2. Ez még nyáron volt.
Csináltam kókuszgolyót, és mivel nem feltűnő, ha eltűnik pár, ezért azt mondtam, hogy ettem, úgysem tudják pontosan, hány darab volt. Az ölemben volt percekig a tálca a sütivel, aztán mondtam, hogy tele vagyok, megettem 15-öt. Úgysem tudják, hogy 30 vagy 45 volt-e rajta.

3. Ha elváltak a szüleid, vagy csak mész osztálytárshoz, rokonokhoz, akárkihez.
Amég otthon vagy ne egyél, mondd hogy majd ott eszel, ahova mész. Amikor meg az ismerősöd kínál meg  mondd, hogy nem vagy éhes, otthon bezabáltál. Úgysem fogja anyukád és apukáddal megbeszélni, hogy egyiknél sem ettél, mégis azt mondod, hogy mennyire jól laktál mindkét helyen.

4. Ez egy tipp.
Ne olyat "egyél", ami megszámolható! Fogj meg egy popcornt, csipszet, ropit, és csinálj úgy, mintha ennél! Úgysem tudják, hogy már akkor félig volt a ropi, amikor megfogtad. Mondhatod, hogy te etted meg az egészet.

Ha muffin van, ne próbáld meg beadni, hogy megettél 3-at! Általában egy muffinsütő 12 darabos. Ha négyen vagytok és mindenki azt mondta, hogy megevett 3-at, három mégis maradt, le fogsz bukni. Szóval csak megszámlálhatatlan dolgoknál próbáld beadni, hogy eszel!

Vigyázzatok rá, inkább legyetek többször kaja közelében, nehogy lebukjatok! Az sokkal rosszabb, mintha 1-2-szer úgy csinálsz, mintha ennél. 😊

Remélem segítettem!
Anyonym girl💕

2019.05.04.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGWhere stories live. Discover now