Last day!

156 11 0
                                    

42.nap!!😎
Utolsó nap!! Most keltem utoljára úgy, hogy azon gondolkodok, hogyan oldam meg, hogy ne vegyék észre, hogy nem eszek. Nem azon, hogy mikor egyem a pezsgőtablettákat, hogy egész napra elég legyen. Nem azon, hogy milyen kihívások lesznek aznap, vagy, hogy hova rejtsem a kajákat. Úr isten. Vége! Vagyis 16 óra múlva, bár éjfélkor nyilván nem kezdek el zabálni. 😂 Tuti már reggel 8-kor enni fogok, mert mostanában igencsak korai vagyok(5:38-kor keltem). Gyorsan lemérem majd az almákat, felvágom, bedobom a sütőbe, edzek egy fél órát, természetesen lemérem magam kilóban és centiben is, megcsinálom a képeket, aztán ESZEK.
Félek, hogy mindenki azt hiszi, hogy csontváz lettem, pedig egyáltalán nem. Ne azt képzeljétek el, hogy csontsovány vagyok, mert ez 6 hét alatt lehetetlen lett volna. Nagyon magas volt a súlyom, amikor elkezdtem, ezért fizikai képtelenség lett volna egészségszint alá fogyni. Nem vagyok vékony, csak vékonyabb, mint eddig. Ha egy 90kg-os lesz 80kg, az sem vékony, csak fogyott és vékonyabb lett.
Oké, nem érdekel. Lehet mindenkinek csalódást okozok, de én elégedett vagyok, hogy 6 hét alatt ennyit fogytam. Maximum akkor fogyhattam volna többet, ha még a pezsgőtablettákról is lemondok és naponta edzek. 6 hét alatt elvileg maximum 6 kg az egészséges fogyás, de inkább a 3 (0,5kg/hét). Ehelyett én tuti legalább 10kg-ot fogytam. Elégedettnek kéne lennem és az is vagyok, csak a Ti véleményetektől tartok. Tudom, senkinek nem kell megfelelnem magamon kívül, de mégis félek. Szóval holnap semmi extrára ne számítsatok, de nem is célom, hogy kilátszódjon a gerincem és a bordám. Már csak szálkásabb akarok lenni, nem vékonyabb.
Röviden: Még nem vagyok vékony, de nem ezután még folytatom a diétát egész nyáron.

Ma még tesztelem az önkontrollom; lemondtam a reggeli teámról és pezsgőtabimról, hogy teszteljem meddig bírom ki. Igazából délben akarok először ízt érezni, addig lehet megcsinálom a teát, hogy kihűljön.
Megcsináltam a holnapi kajám. Kimértem 50g rizst(ami rohadt kevés), és 200g brokkolit(ami rohadt sok). A rizst természetesen szárazon mértem, ha agyonfőzöm talán lesz belőle 150g. Azt hittem milyen rohadt sok, mert szárazon tök könnyű a rizs, erre kb. 1 evőkanál. Aztán kimértem még 2 adagot a rizsből és dobozokba raktam, hogy akkor is tudjak enni és kalóriát számolni, ha nem tudok mérni. A többit már holnap méricskélem.
Kitaláltam, hogy az 1 répa, 1 alma, 1 narancs összeturmixolása helyett inkább berakom ezeket egy gyümölcscentrifugába. Így nem lesz benne gyümölcsdarab, tehát teljesen tiszta levet kapok, amit fél literes mennyiségre higítok vízzel. Így könnyebben emészthető, mintha a darabok is benne maradnának. Mondjuk ebből a kombóból maximum 2 deci lesz, de akkor nagyon jófej vagyok, úgyhogy ha nagyon felhigítom lehet nem lesz olyan finom. Mondjuk a semminél jobb.😂
Na jó 11:07-van és nem tudom miért terrorizálom magam. Délben fogok először pezsgőtapizni, pedig hónapok óta azzal kezdem a napom. Már csak 50 perc és pezsgőtabi. Nme tudom tényleg, miért csinálom, mert csomó lesz még ma, meg teázok is, plusz Supradyn. Szóval nem tudom, de legalább több marad estére.😅 Eskü annyira várom, mintha már egy rendes kaja lenne.
13:35 van, és eljöttem apához. Hát ő az, aki folyamatosan a kajával baszogat, de most muszáj kibírnom ezt a pár órát. Már vagy 1 hónapja nem is jöttem ide, mert nem bírtam volna elviselni, hogy állandóan azt akarja, hogy egyek.
14:56
A rizsből szinte kása lett, úgyhogy ez egy jó tipp, hogy hogyan legyen több. Nem túl sok ígysem, de a brokkoli elég sokat dobott a térfogatán. A fehérjét mégsem vesszük meg, hanem rendelni fogjuk, de elvileg nagyon gyors a szállítás. Sajnos azt sem kóstolhatom meg még a felépítés alatt, de utána igen. Apa mondta, hogy rendeljem meg a fehérjeszeletet is, de úgy már 18 ezer lett volna, úgyhogy majd máskor megrendelem. Kár, mert akkor szólt, hogy megremdelhetem, amikor már leadtam a rendelést, úgyhogy ez ugrott. Legalább nem fogok azokon lógni, hanem értelmes kajákat fogok enni. Bár tuti néha jót tenne a makróimnak, amikor sehogy nem tudom összehozni azokat pontosra. Mondjuk ha a fehérjém alacsony, akkor fogok enni proteinport, ha a zsírom, akkor meg kókuszzsírt. De utána már tényleg rendelek proteinszeleteket.
16:00
Megvan a 2. célom, ami az 1000 óra volt. Eleinte 28 naposra terveztem a böjtöt, aztán 1000 óra lett belőle, de utána kiszámoltam, hogy az csak 8 órával kevesebb, mint 6 hét, úgyhogy 6 hetes lett. És az 1000 óra már megvan, már csak 8 van hátra, aztán még 8, mert nem szeretnék éjfélkor zabálni. 😂 Megint kínzom magam: cheat day-es videókat nézek ezresével. Az utóbbi időben ez volt a táplálékom, hogy azt néztem, ahogy mások 10 ezer kalóriát megesznek.
21:03
Már csak 3 óra. Fent szeretnék maradni éjfélig, de úgysem eszek még akkor, úgyhogy mindegy. Csak meg akarom várni, hogy a számláló átugorjon és megnézem, mi történik. Lehet csak szimplán számol tovább, de azért megvárom talán.
22:33
Na jó lezárom ezt a részt, holnap korán kelek.😅

Anonym girl💕

2019.06.10 

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGWhere stories live. Discover now