Nem fáj...

134 8 4
                                    

17.nap
Tegnao megijedtem, hogy amire megyünk fürdeni kövér leszek, mert addig csak mégegyszer ennyi időm van. Ehhez képest belenéztem a tükörbe, és rengeteg változást látta m . Már kezdtem örülni, hogy addigra vékony leszek és nem kell szégyelnem magam, erre megyünk vásárolni. Eleve egy olyan pulcsit vettem fel, amiben kövérebbnek nézek ki a szokásosnál, de ez meleg, szóval úgy voltam vele, hogy nem érdekel. Beérünk a turiba és a tükörben megláttam magam. A hajam is undorítóan áll, és kövér is vagyok. Ha ez nem lenne elég, odamentünk a pénztárhoz, ahol anya elkezdi magyarázni a nőcinek, hogy 3-an vagyunk lánytesók, és igaz, én vagyok  legnagyobb (legkövérebb+legmagasabb), de a legfiatalabb. Hát igen, ezt mindig megkapom, hogy az idősebb nővérem 4 évvel idősebb és fele akkora.
Aztán ez a tesóm megkérdezte, hogy ezt miért meséli el mindig, hogy ki legnagyobb, meg a legidősebb?
Mondtam, hogy csak dicsekedni szeretne.
Aztán ő: Mivel, hogy kanállal zabálod a mézet és a mogyivajat és 600m-es lettél? Itt összetörtem.
Mondtam: Azzal, hogy van három lánya.
Ennyi, nem elég, hogy 170cm-re nőttem, az idősebb nővérem meg  kb 158cm, még én 75kg vagyok,(voltam böjt előtt, most nem tudom) ő csak 50kg. Igen, lehet kövér vagyok, de a magasságommal nem tudok mit csinálni. A sok kajától csak szélesebb lettem, nem magasabb. Nem tudok vele mit csinálni. Fogyjak le, és a magasságom is menjen össze? Ez lehetetlen. Esküszöm vékony leszek, és ha hosszú vékony lábam lesz  majd irigykedni fognak, hogy ők nem ilyen magasak, és akármit csinálnak, nem lesz modell alakjuk, mert alacsonyak hozzá.
Miért kell egy jól induló napomat is elbaszni? Tudok róla, hogy hogyan nézek ki, és tudom, hogyha lefogyok, utána is kell legalább 2 hónap, hogy levakarjam magamról a "dagadt" címet. Tényleg nem fáj... 😪

Nem szerettem volna ezzel senki alacsonyt megbántani, de anya és a nővérem nagyon fel tud baszni, mert 158cm-esek és 50kg mindkettő. Én is lehetek 50kg, csak nem 158cm, hanem 170cm. 

Wow, hazaértünk és pár óra elteltével lecsekkoltam az alakom. Olyan derék-csípő arányom lett, hogy én magam sem hiszem el. Nyilván ez nem fog senkinek feltűnni, hiszen XL-es pólókban mászkálok, de majd egyszer úgyis meglátnak fürdőruhában, és akkor leshetnek.
Másrészt ma nem edzettem, mert a haldokló beteg szerepét kellett eljátszanom, hogy ne kelljen ennem. Persze nincs semmi bajom, és mostmár rengeteg energiám van, úgyhogy ha ez így marad holnapre is, leírom a tervem:
-15 perc HIIT
-has+kar+fenék+fekvőtámasz edzésterv követése
-sprint edzésterv követése
-húzódzkodás+tolódzkodás edzésterv követése(ha nem esik)

Sajnos igen, rámegy az edzés arra, ha hazudni kell. De a kockahas a diétával kezdődik, nem az edzéssel. Szerintem  2 hét edzés után simán visszajön az izmom(mert az izom ilyen, ha leépül, gyorsan vissza is épül). Kezdem megszeretni, amit a tükörben látok. 😎

Anonym girl💕
2019.05.16..

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora