31.nap
Úgy alakult, hogy tudok írni, vagyis ma biztosan, aminek nagyon örülök.
Nagyon rossz embernek érzem magam, anya csinált tegnap karfiol levest, amit imádok, de nem kívántam meg. Megkérdezte, hogy kérek-e és természetesen nem ettem. Azt mondta, direkt nekem csinálta, mert szeretem. Bocsi anya, esküszöm nemsokára fogok enni. Észrevettem, hogy amikor edzeni szoktam, nagyon néz és amikor mondtam, hogy az egyik gatyám derekát be kéne venni, mondta, hogy "örülj neki". Az a naci amúgy mindig is nagy volt rám, de sosem szóltam érte. Szerintem kezdi ő is látni, hogy fogyok, de nem akarom, hogy megtömjön. Szerencsére nem találkozunk sokat, de lesz még egy húzós napom, amit meg kell oldani. Félek, hogy ha észrevette, hogy fogyok és azt is, hogy nem is eszek, nem fogja hagyni, hogy ne egyek, és előtte kell ennem. Pedig már nagyon közel van a vége. 11 nap, de 1 hetet szoktam mondani, mert osztálykiránduláson vagyok szombatig, onnan 2 nap ami elrepül, és kezdődik is az utolsó hét. Szeretnék már túllenni rajta, mert tudom, hogy van, hogy külön nekem főznek. Szerencse, hogy ma eljöttem, mert különben ki kellett volna önteni az egyik kedvenc ételem.😪 Azt tervezem, hogy utólag a a ketogén diétára hivatkozok, hogy amiatt nem ettem ezt sem, meg azt sem. Viszont még nem szabad felhoznom semmit ezzel kapcsolatban, mert húst és minden zsíros ételt fogok kapni, ami megromlana, ha meg nem eszem meg, megint bajban leszek. Mivel a felépítés 3 hét, a böjt meg még 11 nap, 1 hónap múlva kezdek csak ketogén diétába.
Rengeteget vonatozunk kirándulás miatt, ami azzal jár, hogy mindenki zabál. Pizzát vesznek 200ft-ért, aminek az illata isteni. Kávéznak mellettem, én pedig kávé függő vagyok, és nem ihatok. Annyira várom azokat a pillanatokat, amikor megyek valahova, és vehetek pizzát, kólát, kávét, fagyit és bűntudat nélkül megehetem. De ez még NAGYON messze van. Sajnos egy böjt lemondásokkal jár.
Mindenki eszik, nekem meg nem szabad. Megkínáltak csokis cookie-val, de azt sem ehetek. Elfogadhattam volna és be rakhattam volna a gyűjteményembe.
Nagyon pufinak érzem magam megint. Nem tudok edzeni, tehá ez most nem fog kimenteni az önutálatomból. Annyira szar, hogy szeretnék mosolyogni, de nem megy. Azt hittem, ez a 3 nap tök laza lesz, mert senki olyan nem látja, hogy mit csinálok, aki számít, erre most a legnehezebb. Ma elmerülök az önutálatban, azzal a feltétellel, hogy holnap teljesen elégedett leszek magammal és mosolyogni fogok. Holnap megyünk fürdeni az osztállyal, úgyhogy szorítsatok.
A napi menüm mostanában 1 Supradyn, 1 multivitaminos pezsgőtabletta és 2 magnéziumos pezsgőtabletta. Ma már megettem a Supradynt, 1 magnézium és 1 mutltis pezsgőtablettát. Lassan nem ehetek többet. Lehet 2 multis tablettát eszek, mert nehezen bírom. Körülöttem sajtos, csokis, kávés meg mindenféle ízű és illatú ételeket esznek, nekem semmit nem szabad. De szeretek különbözni, és most is azt csinálom. Más vagyok, mint ők. Legalább ől nem kérnek számon, hogy miért nem eszek. Vagyis majd az ofő tuti rákérdez, de ő nem azt csinálja amit otthon, hogy óránként számon kérnek. Inni megint rengeteget iszok, aminek hátulütője, hogy állandóan pisilnem kell, és erre nincs mindig lehetőségem. Ásványvizet iszok, de még kéne venni, mert el fog fogyni, nekem pedig szükségem van az ásványi anyagokra. Igazából azért iszom, mert a szénsavas kicsit segít elterelni a figyelmem az evésről. Attól úgy érzem, hogy eszek valamit és jól esik. Úgyhogy legalább 6 db 1,5 literes szénsavas ásványvizet kell vennem, mert csak azt vagyok hajlandó meginni, ha már sem citromos vizet, sem teát, sem C-vitamint nem tudok enni. Hiányoznak az ízek... Nagyon. Ma már a 2. rágóm rágom, az egyik mentolos, a másik gyerekrágó volt. Ennyi ízre szükségem van. Ezért ment meg az ásványvíz; van íze.Azt hittem egyszerűbb lesz, de nem. Újabb kihívás: Magyarázd meg az ofődnek, hogy miért nem eszel. Asszem a fejfájásomra kell hivatkoznom, mert ott olyan bonyolult étrendet tudok neki ledarálni, hogy inkább vissza se mer szólni. Szerencsére van egy másik csaj is, aki nem akar enni. Ketten talán többre megyünk. Talán ő kapja mega a figyelmet, mert akkor rólam leszállnak. Mázlimra a fejfájás egy elég erős indok, amibe nem tud belekötni. 😊 Szorítsatok!
Anonym girl💕
2019.05.30.