41.nap
Nem tudom miért, de abban a hitben élek, hogy holnap ehetek. Sajnos még nem. 😒 Rengeteg kajás videót néztem és nagyon megjött az étvágyam. Szóval igen, mégis meglesz az a böjttörés. Bár hülye lettem volna tovább csinálni. 😂
Kedden megyek Pestre, ami azért érdekes, mert vidékiként nincs minden sarkon mindenféle bolt. Nagyon sok minden csak ott kapható, úgyhogy most vásárolok. Igazából 2 fehérjét szeretnék venni, mert találtam egy nagyon jó márkát, szinte csak jót írnak róla és egész olcsó is. Egy banános whey pro-t és egy vaníliás iso pro-t szeretnék, 1kg-os kiszerelésekben. Az egyikből 30, a másikból 25g-os egy adag, tehát kb. 70 napig lesz elég. Igazából csak 56 napra kell, de lehet lesz olyan nap, hogy palacsintát sütök és 2 adagnyit rakok bele. Jujj, tökre várom, hogy ehessem, de azt csak felépítés után, a ketogén diéta alatt kezdem el szedni. Fehérjeszelet is van náluk 20db-os kiszerelésben(elég jók a makrói), úgyhogy lehet kérek a szülinapomra(ami amúgy november😂).
A mogyivajat meg nemsokára megrendeljük, remélem legalább 5kg-ot, mert kevesebbnek nincs értelme a szállítási költség miatt. Isteni nyaram lesz. Zöldségek, husik és minden, ami amúgy a semmivel egyenlő. A gyümölcsöket eléggé nélkülöznöm kell, az erdei gyümölcsök férnek csak bele. Fogok enni rossz zsírokat is sajnos, de ez van, valamit muszáj enni. Van itthon sajttal töltött baconbe tekert grillkolbász, aminek a makrói ÚRISTEN, de jók. A harmada fehérje, kétharmada zsír és kb. 0 szénhidrát. Kell ennél több?! Szerintem nem.😍 Jó, jó... Nem a transzzsírokat fogom enni napi szinten, de a ketogén diéta lényege a zsír, és néha belefér ez is. Szalonnát is biztos fogok sütni apával naplementekor, mint régen.
Közben rájöttem, hogy kedden kókuszzsírt is vehetnénk, de az igazából bárhol kapható.
A felépítő napokra már szinte teljesen megvannak az ételek. Még nem 100%-os, de az első napok meg vannak tervezve. Az biztos, hogy gomba, karfiol, brokkoli, padlizsán, avokádó és cukkini van, amit el kéne használni, mielőtt megrohad. Btw.: a cukkini és a padlizsán 3-4 hete van itthon.😂 Emlékszem még böjt elején hozta anya, és sajnáltam is, hogy meg fog rohadni, és nem ehetem meg. Erre itt vagyok, és a zöldségek is.😅 Szóval azokból dolgozhatok pár napig.
Itt az eddigi felépítés:
1-4.nap-vegánság
5-12.nap-vegetáriánusság
13-17.nap-normál étrend
18-21.nap-kevés szénhidrát
(tejtermék az 5. naptól, tojás a 9. naptól, hús a 13. naptól, kevesebb szénhidrát a 18. naptól)
Ez így nagyon le van egyszerűsítve, de nem akartam nagyon belemenni, elég ha én tudom. Néha még én is belekeveredek.😅Ma egy nagyon rövid crop-topban és egy rövidnaciban voltam, hiszen itthon vagyok és rohadt meleg van. Hazajön a nővérem, akit hetek óta nem láttam, kíváncsi voltam a reakciójára, hogy ennyit fogytam. Eléggé megnézett, az tény, de az egója nem viselte el ezt. Kifeküdtünk napozni, és elkezdi nyomkodni a hasam, hogy: "mennyire nincs rajta izom, és milyen tömött vagy, ki töltött meg?" Na ez nem igaz, egyik sem. Tudom, van ennyi józan eszem, hogy tudjam: nem igaz. Lehet hinnem kéne neki és letargiába esnem, hogy még mindig dagadt vagyok, és sosem fogok lefogyni, DE most nem ez történt. Lecsekkoltam a hasam és a combom: hasam be van esve, combom között lyuk volt, mivel feküdtem. Aztán ránéztem az övére: sokkal vastagabb a combja, narancsbőrös, a hasa pedig vízszintes volt ahelyett, hogy be lett volna esve. Ezt a kört nyertem. Basszus eddig eljutottam, hogy ilyen önbizalmam lett. Sosem hittem volna. Kijelenthetem: csak irigy volt. Azt is megjegyezte, hogy: "milyen vastag a csuklód, az enyém sem vékony, de neked sokkal vastagabb." Amúgy ez sem igaz. Tényleg elég vastag a csuklóm, de szinte már csak fele akkora, mint mielőtt elkezdtem. Most nagyjából olyan, mint a nővéremé, akinek mindig irigyeltem a kezét, mert amikor anorexiás volt, nagyon durván vékony lett, és oda azóta sem hízott vissza. Tehát aránytalanul vékony a keze a testéhez képest. Ő kb. most úgy néz ki, mint én 2 héttel azután, hogy elkezdtem. Szóval elég hasonló az alakunk, de én akkor annyira kövér voltam, hogy akkor ő volt a vékonyabb. Most pedig látom rajta a féltékenységet, mert fele akkora vagyok, mint ő. Röviden: tudom, hogy csak az irigység szólt belőle, ami nagyon, de nagyon jól esett. Ő az, aki sosem fogja elismerni, hogy fogytam, de tőle csak azt várom, hogy tegyen egy bunkó megjegyzést, amivel jelzi, hogy féltékeny.
Anonym girl💕
2019.06.09.