Ide is eljutottam. Sokat kérdeztetek a félelmeimről a böjttel kapcsolatban és nekem a fejemben is megfordult. Szóval el is kezdem felsorolni.
Első és legalapabb, a Halál. Nos igen, egy felnőtt ember nagyjából 60 napig bírja étel nélkül, de mivel én kamasz vagyok, nem tudom meddig maradnék életben. Nem tudom, hogy a szervezetem jelezné-e, hogy már nincs sok hátra, vagy csak szimplán leállna a szívem egyik napról a másikra.
Második a Menstruációm. Félek, hogy egy életre tönkreteszem a ciklusom, nem lehet gyerekem, vagy bármi egyéb ilyesmi problémám lesz.. Az anorexiás nővéremnek teljesen visszaállt a ciklusa, pedig neki brutálisan felborult ez a rendszer.
Harmadik az Anyagcsere. Igazából ezt szánom utolsónak, mert ebbe sok minden beletartozik. Egyrészt leépülhet az izmom, nem lesz energiám. Másrészt vitaminhiány miatt hullani kezd a hajam. Nagyjából ennyit tudnék leírni. Igen, lelassulhat az anyagcserém, sőt le is fog, de ez természetes velejárója. Miért is kezdek bele, ha tudom, ennyi rossz vár rám?
Sokkal több jót kapok vissza.Néhány ehhez kapcsolódó idézet rockerektől:
"A változás kulcsa a félelmek elengedésében rejlik."-Adam Gontier💕
"Inkább azt bánom, hogy megtettem valamit, mint azt, hogy nem.” – James Hetfield
„Sokkal jobb hibákat véteni, mint nem csinálni semmit.” – Billie Joe Armstrong
Mindegyiküket imádom, és nem egyszer mentették már meg az életem. Ha nem is szeretitek a ROCKot, hallgassatok rájuk, engedjétek el a félelmeiteket, ne féljetek változni.
Változtassatok, ne féljetek!
Anonym Girl
💕2019.04.22.