8. nap
Először is tudom, hogy kicsit megváltozott a blog hangulata, tartalma, ami annak köszönhető, higy sikerült elkezdenem a böjtöt. Már nem az előtte lévő szenvedésről és önutálatról írok, hanem arról, amit eleve szerettem volna; arról, hogy hogyan érzem magam napról napra a fast alatt. Ide most jutottam el. Hosszú út volt, de megérte, mert elkezdtem, és csinálom is.
Amit már előző részben is írtam, az az ásványi anyag. A nátriumhiány igen gyakori, és nem egy kellemes dolog. Hiányában fejfájás, szédülés, émelygés és koncentrációs zavar lép fel szerencsés esetben. Szerencsétlen esetben ájuláshoz vezet, ez a rosszabb. Amit ellene lehet tenni: sót kell enni. Egy kávéskanál sót szoktam 1-2dl vízbe feloldani. Ezt naponta egyszer csináltam, de lehet rászokok a kettőre(reggel, este), hogy az iskolában se legyen probléma a hiánya miatt. A többi ásványi anyag számomra hanyagolható, de mindenki máshogy működik. Eddig azokat nem éreztem szükségesek.
Teáztam is, mert náthás vagyok és fázok is, szóval ennyit megengedtem magamnak, természetesen csak citromlével.
Az edzés a következő, amiről írni szeretnék. Második hét végére terveztem, hogy edzeni kezdek, de annyira gyorsan átestem a mélyponttal járó rosszulléteken, hogy el is kezdem, ha a nátha nem akadályoz. Félreértés ne essék, az edzés a hobbim, imádom csinálni, ha ideges vagyok, vagy nem vagyok elégedett magammal, utána sokkal jobban érzem magam, és függővé válok. Ha elkezdem, nincs megállás. De az átállásom alatt hagytam magamnak időt, nem erőltettem semmit, tudtam, hogy csak rosszabb lenne.
Az utolsó pedig ami ma szóba kerül a böjt alatti változás. Amikor régen böjtöltem, pont a kövér és vékony között voltam megrekedve. Ha felpuffadtam valamitől vagy többet ettem, dagadtak tűntem, ha keveset, lapos volt a hasam és vékony voltam. Ebből következik, hogy a 7. napra rengetegeg változtam. Konkrétan az előtte elbújt csontjaim előjöttek és vékonyabb volt az arcom, karom, lábam. Mivel most már kövér vagyok nem ilyen látványos az egész. Utoljára arcra híztam, tehát az megy le először. Ezt mintha látnám is. Nem nagyon szembetűnő, de kicsit látszik. A másik a combom. Esküszöm, mintha vékonyabb lenne, de lehet csak hallucinálok. Nemsokára megcsinálom a következő képeket és összehasonlítom, hogy változtam-e valamit, vagy felesleges az egész. Tudooom... Türelmetlen vagyok, egy hét alatt csodát várok, pedig nyilván nem fog semmi történni ilyen gyorsan. Csak az zavar, hogy előző böjtnél ilyenkor már láttam a változást, most meg nem. Viszont akkor a fast végére 58kg lettem, most meg 75-ről indultam. Tehát ahhoz, hogy addig eljussak le kell dobnom 17kg-ot. Ha elkezdek edzeni és zsírt égetni, talán meglesz a 4. hét végére.Valakit érdekel valami, amiről írhaték? Nyugodtan írjon!
Anonym girl💕2019.05.07.