10. nap
Sokak mondták, hogy a 2. hét után nem lesz energiám, hiszen ők a 2. napon is már majdnem elájultak. De kérdezném: Ha, Te még sosem böjtöltél ennyi ideig, honnan tudod mi lesz? Olvastad? Mert nem saját tapasztalat, az biztos. Ha meg az első napjaid tapasztalatán írod, az nem hiteles információ. Ezt nehéz úgy megírni, hogy ne tűnjek bunkónak, de rossz napi szinten hallgatni, hogy a kórházban fogok kikötni. Ha Te nem gondolod helyesnek, amit csinálok vagy ahogyan csinálom, te tedd másképp. A saját életed alakítsd úgy, ahogy te helyesnek érzed, én is ezt teszem. Azért, mert valaki mond valamit, nem fog megváltozni a gondolkodásom, és a tiétek se változzon meg! Ezt nagyon kérlek ne csináljátok: Ne próbáljátok az én életem megváltoztatni, a tiéteket alakítsátok úgy, engem nem kell irányítani! 😁 Eskü senkit nem akarok megbántani, de ezt valahogy kedves megfogalmazásban nem lehet. 😂✌️Ma 3:30-kor teljesen energikusan keltem. Utána 5-kor sikerült visszaaludnom, de fél óra múlva fel is keltem. Egy kicsit magamról: Régen ha fájt a fejem az egész napot végigaludtam és másnap rengeteg energiám volt. Ha most fáj, ugyanannyit alszok, mint régen, de másnap még mindig fáj a fejem gyengén és egyáltalán nem vagyok energikus. Tegnap is fájt, de csak 9 körül tudtam elaludni és ígyis teljesen energikus voltam. Imádom a böjtöt. 😍 Sokkal korábban elkezdett visszaépülni az energiám, mint ahogy gondoltam. Konkrétan az 4-5. nap volt rossz, a 6. brutálrossz, de a 7. már teljesen elfogadható. Még nem csattantam ki az energiától, de kezdtem összeszedni magam. És ezt csak egyre jobb lesz. Ez is a ketózis egyik jele, hogy mélyebben alszok és energikusabb vagyok. Mindig örülök egy ketózisra utaló jelnek, akár kellemetlen vagy kellemes, mert arra utal, hogy a szervezetem zsírt használj fel szémhidrát helyett, emellett a zsírt bontja izom helyett. Lehet némelyik tünet ijesztő, kellemetlen vagy megterhelő, de legalább fogysz És a "rossz" tünetek gyorsan el is múlnak.
Másodszorra: Lassan a negyedénél tartok. Egészen pontosan 1 óra 50 lerc múlva. Márcsak 3-szor ennyi. Azt hittem régen, ha a 10. napon rájövök hogy még 3-szor ennyi, megőrülök. Pedig fel sem tűnik. Már ugyanolyan egy napom, mint amikor még ettem, csak felszabadult rengeteg időm, amit régen még főzéssel és evéssel töltöttem. Gyorsan telik a böjt, de mégis sokkal több szabadidőm van.
Végre van energiám edzeni, amit jó lenne elkezdeni, mert nagyon legyengültem a negyedéves kihagyásom alatt. Régen napi szinten edzettem, amit tudom, sokan elleneznek, de én csak fejlődni tudtam vele. Kezdésnek egy 30 napos kihívást szeretnék elkezdeni, amiben a nulláról építem vissza a régi erőmet, vagy még többet is. Légyszi NE írjatok olyanokat, hogy ne edzek mindennao! Ti úgy csináljátok, én így. 😉Időközben átléptem a negyedén 6 órával!!!
Szeretnék egy részt, amiben a kérdéseitekre válaszolok. Ha lesz kérdésetek, írjátok le nyugodtan és ha összegyűlik elég, válaszoloknegy rész keretein belül!
Anonym girl💕
2019.05.09.