9. nap
Előszöris meg szeretném köszönni mindenkinek, aki valamilyen formában írt, vagy beszélt velem. Köszönöm, hogy aggódtok értem , de esküszöm, nem kell. Teljesen jól érzem magam, még a mindennapi fejfájásom is elmúlt. Ha érdekel, van-e valami bajom; igen, van. Mindkét oldalon fáj a combomon egy-egy pont, ezért egyik oldalamon sem tudok rendesen aludni. Olyan, mintha bevertem volna valaminek a sarkába, de nincs ütődésnyom. 😂 Ennyi minden problémám. És normális vagyok, nem azért csinálom, mert félek a kajától, csak nincs más módszer, hogy 6 hét alatt 20-25kg-ot leadjak.Akkor kezdjük is!
Eljutottam oda, hogy egyáltalán nem kívánom az ételeket. Az energiám egyre több, és nyugodtabban is alszok. Az utóbbi 2 napon sikerült teljesen kipihenten ébrednem, ami mostanában ritka volt. Egyetlen nehézséget az okozza, hogy el kell hitetnem, hogy eszek. Ez még nem megy tökéletesen, de rajta vagyok az ügyön. Iskolaidő alatt egyszerűbb, de van, hogy akkor is adódnak nehézségek. Sokszor visszautasítom az ételt, pedig tudom, hogy nem fogják látni, hogy megeszem-e. Ez egy tipp nektek, de leginkább magamnak, hogy fogadjátok el, hogy ne gyanakodjanak, aztán tüntessétek el.
Ez egy példával szemléltetve:
Apa adott pizzát a kocsiban, mielőtt haza hozott. Nem akartam elfogadni, de ez sokkal gyanúsabb volt így, mintha elfogadom, aztán otthon odaadom valakinek. És ha nem elég hogy nem fogadtam el(de így is odaadta), el kezdtem vele vitatkozni, hogy minek kérdezi, hogy eszek-e, ha ígyis-úgyis odaadja?! Ennél gyanúsabb nem is lehettem volna.
Másrészt a tünetekről írnék.
-A fejem 9 nap alatt most fáj másodszor, ami nálam rekord, de ígyis sokkal gyengébb, mint régebben.
-Sosem vagyok éhes és kívánós.
-Fázósabb vagyok, pedig a tipikus t3li gyerek vagyok, aki januárban is pólóban mászkál.
-A körmeim belilultak, mivel kezdek fázni.
-Az arcom tisztább, kevesebb a pattanás.
-Mélyebben alszok és kipihentebben kelek(ez az első napokra egyáltalán nem volt igaz)Valaki mondja, hogy kórházba kerülök, és hülyeség a böjt, amikor szinte minden hatás pozitív.
Remélem tudtam segíteni bármiben is!
Anonym Girl💕2019.05.08.