12. nap
Tegnap egy új, nagyon furcsa tünetet vettem észre. A nyelvem széle olyan, mintha száraz lenne vagy leszáradna. Fentre rakok egy képet, ami nem az én nyelvem, de hasonló a helyzet. Rákerestem és megnyugodtam, mert másoknak is van olyan, sőt rengeteg embernek. Elég undi, és erről semmit nem tudtam.
Ma is volt székletem, úgyhogy egész jól áll az anyagcserém.
Ma kicsit szédülősebb napom van, amikor normál esetben ennék, de mivel ez már a 12. nap, nem fogok elkezdeni enni.
Rengeteg étel van, ami miatt régebben nem kezdtem volna el a böjtöt, mert romlandó, és meg kellett ennem. Egyik ilyen az avokádó. Imádkoztam, hogy a böjt alatt egyszer se hozzanak avokádót, mert ki kell dobnom. Hát igen, a felét kidobtam, a másik felét meg jobb esetben valaki megeszi. Egyáltalán nem kívánok semmit, de van bennem egy rossz érzés, hogy a drága romlandó dolgokat ki kell dobnom. A nem romlandókat pedig eldugom, hogy böjt után megehessem. Ez egy fejlődés, hogy régen ha hoztak nekem egy banánt, már akkor átraktam a böjt időpontját, hogy ne legyen ott és romoljon meg a böjt alatt, de most csak otthagyom. Majd más megeszi. Sajnos van padlizsán és cukkini is, meg egy rakat banán, amit meg kéne oldani, hogy ne rohadjon meg. A banánból vagy turmixot csinálok és kiöntöm, vagy kidobom, vagy lefagyasztom. Legjobb esetben elfogy akkor is, ha nem eszek. A zöldségek meg szerintem meg fognak romlani. A böjt után meg tuti nem lesz itthon semmi ehető. 😂 Most meg ha nem böjtölnék zöldségen, gyümölcsön és csirkemellen élnék.
Aztán összeírtam egy új edzéstervet, ahol a 0-ról építem újra az erőmet Nagyjából egy évig eltarthat, mire befejezem, de legalább egy ideig nem kell írogatnom. Szintekre van lebontva, és csak akkor megyek tovább, ha már nagyon könnyűnek találom az akkori szintet. Egyszóval nagyon türelmes leszek és tényleg lépésről-lépésre fogok haladni.Ha bármi kérdésetek van, írjatok!
Anonym girl💕
2019.05.11.