Kérdések

124 13 1
                                    

21.nap
Úgy döntöttem, most válaszolok néhány kérdésetekre és olyanokra is, amit nem kérdeztetek, de szerintem érdekelhet Titeket.

-Mikor múlt el az éhségérzeted?
-Már az első héten nem kívántam semmit, a 3. napon még nagyon kívánós voltam, de ha minden igaz az 5. napra elmúlt.

-Mennyit és mit iszol?
-Vizet, citromos vizet, ásványvizet és teát szoktam inni. Igyekszem csak vizet, de még nem sikerült.

-Nem veszélyes ennyi ideig böjtölni?
-Nem érzem magam életveszélyben, szóval nem.

-Az előző böjt után mennyit híztál és milyen gyorsan?
-Az előző 2 böjtöm 7 napos volt, 6,4kg-ot fogytam, és kb. vissza is híztam egy héten belül, mert elkezdtem bezabálni.

-Nem szokott nálad binge lenni?
-Régebben volt, de az sem azért, mert már nem bírtam, csak éppen be akartam zabálni, hogy böjt alatt ne legyen semmi otthon, amit kívánok.

-Mi az ideálod, mit szeretnél elérni?
-A legnagyobb célom egy bikini-fitness modell alkat. Tudom, ők versenydiétáznak, de nekem ez tetszik.

-Mi a legnehezebb a böjtben?
-Kijátszani az embereket és elhitetni velük, hogy ettem.

-Mi a legrosszabb a böjtben?
-Kidobom néha a kaját és megutálom magam.

-Mit üzennél a régi önmagadnak?
-Azt, hogy ne féljen megválni az ételek ízétől, mert 42 nap nagyon kevés. Ne halogassa a dolgot.

-Mit csinálsz éhség ellen?
-Iszok, rengeteget. Kajás videókat is nézek, meg sütök, főzök. Nem mintha ezektől nem lennék éhesebb, de szeretek a kaja közelében lenni.

-Mit eszel?
-Multivitaminos vagy C-vitaminos pezsgőtablettát, sót, Supradyn-t.

-Mit edzel?
-Szinte semmit, de ma egy napi 1000 felülés kihívást fogok elkezdeni.

-Mennyit fogytál?
-A leggyakrabban ezt a kérdést kapom meg. A válaszom az, hogy nem tudom, szerintem kb. 10kg-ot, de nem mérem magam. Már kezd engem is érdekelni a súlyom, de nem merem megmérni. Ha lehet csak a legvégén mérem meg magam.

-Mit fogsz ezután csinálni?
-A 2 hetes felépítő hét után egy ketogén diétát 6 vagy 9 hétig. Emellett rengeteget edzeni, és visszaszerezni az erőmet.

Ha bármi kérdésetek van, nyugodtan írjatok!

Ma éjfélkor lesz meg a fele!😎😎

Anonym girl💕

2019.05.20.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGWhere stories live. Discover now