Tisztázzuk

140 9 5
                                    

28.nap

Jesszus, ez a 4. hetem vége. Sajnos már a kétharmadánál tartok és nem fogok visszafordulni senki véleményére sem, sajnálom. Egy böjt tisztítókúrát jelent, tehát nem lesz bajom tőle (vagyis nem akkora). 

Szeretnék válaszolni néhány kérdésre, mert az előző részhez elég töményen kaptam a rosszat. Tény, hogy elég bunkón fogalmaztam, de az én blogom és azt csinálok vele, amit akarok.

1. „bukj le, és fogyj le normálisan"

Normális diétával fogytam volna le, ha nem baszom el az időm, de időponthoz vagyok kötve, úgyhogy muszáj volt NAGYON GYORSAN csinálnom valamit.

2. „ebben a pillanatban is éppen az izmodból veszítessz, eddzhetsz te akármennyit is"

Tisztában vagyok a dolgokkal, NAGYON alaposan utána olvastam és nem ma kezdtem, nyilván izomból is fogyok, de sokkal kevesebbet, mint zsírból. Ehhez csak össze kell hasonlítani a régi és a mostani testzsír/izomszázalékom. Minden diéta alatt fogy az ember izomból és zsírból is. Nem is célom minden izmom megtartani, mert szteroidosnak néznék ki 5%-os testzsír mellett 20kg izommal.

3. „mikor elkezd enni akár csak 1 borsószemet, és visszahíz jó pár kilót"

Ha ezzel lemegy 20 kg és 5 visszajön, teljesen elégedett leszek, főleg, hogy a nyarat végig fogom diétázni, így ami visszajön, le is megy. Nem hiszem, hogy 20-25 kg csak úgy visszaugrana, hiszen akkor is nagyon tudatosan fogok enni és nem túl sokat.

Nem tudhatjuk mi lesz. Azt is megkaptam, hogy kórházba kerülök, mégis itt vagyok. Remélem csak annyit fogok visszahízni, ahányszor kórházba kerültem. Ígérem a böjt után 1 hónappal megírom mennyi jött vissza.

4. „normális diéta után 1 dkg-t nem fogsz visszahízni"

Szinte minden diéta után visszajön valamennyi, lehet csak fél kiló, de visszajön. Ezután lesz 3 felépítő hét, aztán 8 hét ketogén diéta, tehát lesz időm lefogyni. Jó tanács, ha valaki olyan idióta, mint én és böjtöl: utána kezdetek diétába és semmiképp ne engedjetek a kísértésnek. Ne jutalmazzátok meg magatokat csokival, mert tény és való, hogy vissza fogtok hízni. Nekem az első "jutalomfalatom" augusztus 27-én lesz. Szomorú, de elkerülhetetlen, ha nem akartok visszahízni.

5. „semmi értelme ÉRTE "aggódni", mert pont leszarja és még ki is röhögi. Tőlem kórházba is kerülhet, az ő baja lesz, ő vállalta a felelősséget a tetteiért"

Senkire nem erőltettem rá, hogy ezt csinálja, igyekeztem inkább olyan videókból informálódni, akik végigcsinálták és nem csak szidják. Mindenki pozitívan nyilatkozott. Nem kell értem aggódni, csináljátok, amit szeretnétek, én is ezt teszem. Lehet bunkóság, de SENKI véleményére nem adok. El sem tudjátok képzelni, mennyit küzdöttem magammal, hogy idáig eljussak. Pontosan ezért nem tudja senki, hogy mit csinálok. Eleget küzdök magammal, nem szeretnék másokkal is küzdeni. Gondolom nem újdonság, hogy szarul esik, amikor elismerés és dicséret helyett a szart kapom. Már elhatároztam, elkezdtem és a kétharmadánál járok. Senki ne aggódjon, én sem teszem, hiszen nincs rá okom. Előre nem akarok pánikolni feleslegesen. Ha sokadjára ájulnék el, abbahagytam volna. De ilyeneken nem gondolkozok, hogy „mi lenne ha..." Minek aggódjak előre, ha sosem tudom, mi fog történni? Lehet kimegyek az utcára és elcsap egy kocsi. Ez is megtörténhetne minden egyes nap többször is, mégsem szoktunk rajta gondolkodni. Pedig megtörténhet. Egyet jegyezzetek meg: az életben semmi nem úgy fog alakulni, ahogy eltervezitek, ezért felesleges hosszútávra tervezgetni. Tényleg ne aggódjon értem senki, Ti azt csináljátok, amit Ti láttok jónak. Én sem akarok senkit megváltoztatni, de a véleménye mindenkinek megvan és nyugodtan elmondhatja. 

Itt is egy teljesen ideillő idézet a Metallica frontemberétől: „Inkább azt bánom, hogy megtettem valamit, mint azt, hogy nem." Már elégszer megbántam azt, hogy nem csináltam valamit, itt az ideje olyat megbánni, amit meg is tettem. (már ha meg fogom bánni)

6. „láttam már sok 30 valahány kilós embert, és olyan gebék, hogy azt az alakot szépnek nem lehet nevezni."

Nem tudom miért gondolja mindenki(az osztálytársaim is), hogy 42 nap böjttel 100kg-ot lehet lefogyni. Az én esetemben maximum 11kg zsírvesztés lehetséges, a többi izomból és vízből fog lemenni. Nem tudom hány kilogrammnak képzeltek, de közel sem 40kg vagyok, tehát ha lemegy 20 kg, nem 30kg-os leszek. Igen tudom, itt Wattpad-en mindenki 40kg, hát én nem. Ha annyi lennék meg sem fordulna a fejemben egy ilyen hosszú böjt, de még a fogyás sem. Kakaós csigán élnék, mert szerintem még életmódot sem váltottam volna. Röviden: nem leszek 30kg böjt végére és nem is szeretnék annyi lenni. Csoda, ha elérem az 55kg-ot, de ebben sem vagyok biztos. Bár minél közelebb leszek a 60kg-hoz annál biztosabb, hogy zsír megy le. Ugyanis abból ígyis-úgyis lemegy 11kg, ki lehet számolni, de az izom és a víz más kérdés. Összességében 15kg-ot szeretnék böjttel fogyni, amiből 11 zsír, 4 víz és lehetőleg 0 izom, ami tudom, nem lehetséges, tehát valószínűleg több, mint 15kg-ot fogok ledobni. Bonyolult vagyok, tudom.😂 Ketogén diétával pedig 5-10kg-ot szeretnék fogyni, összességében 25kg-ot. Ott már tudom szabályozni a makrókkal, hogy izmot építsek és zsírt égessek.

7. „Remélem egyszer észhez fogsz térni."

Én is. 

Arra még emlékeztek, hogy amikor elkezdtem írni még csak 28 nap volt a tervem? 😂 Ma fejezném be...

Anonym girl💕

2019. 05. 27.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGWhere stories live. Discover now