Egyre nehezebb

126 8 4
                                    

24.nap

Már nagyon nehezen viselem a böjtöt. Igen, már a 24. napon vagyok, lassan meglesz 4 hét. Azt álmodtam, hogy anya hozott epret, és nem tudtam mit csináljak. Ugye az eper gyorsan romlik, de nem akartam enni. Máskor ezekben az álmaimban eszek, de most nem.

Egyre több kiegészítőt eszek: C-vitamin, Supradyn, Multivitaminos, Magnéziumos és C-vitaminos pezsgőtablettát, kamilla teát és citromos vizet eszek/iszok. Mondjuk ha minden elfogy, legalább nem fogok ilyeneken élni. Hiányoznak az ízek. Plusz most egy szopogatós torokgyógyszert is szedek. Nemsokára sokkal kevesebbet leszek itthon, úgyhogy akkor fogok ezekkel leállni. Rengeteg ketogén receptet nézek, de ez még messze van, hogy ilyeneket ehessek. Legalább annak örülök, hogy még egyszer ennyit időm van, tehát ugyanennyit fogok fogyni, mert nagyjából a felénél vagyok. Szeretnék már enni valamit, de ehelyett csak kidobok mindent. Jó lesz egy kis kikapcsolódás, amíg nem leszek itthon. Mindig imádkozok, hogy anya ne vegyen ízesített kávékapszulát vagy epret, mert azt nem dobnám ki. Vagyis de, de nem akarom. Talán már túlélem ezt az időszakot anélkül, hogy valamit ki kéne dobnom. Utána meg megkóstolok egy Milka vagy Oreo ízű kávét és epret fogok enni. Rengeteg ketogén sütit, levest meg mindent. Teljesen kivagyok már, de rutinból nem eszek. Azért gondolkodok ennyit a kaján, hogy kicsit feldobjam magam. Következő héten szinte nem is leszek kaja közelében(legalábbis nem lesz kötelező enni), aztán már csak 1 hét, amikor szintén suliban leszek. 


Kívánjatok sok sikert!

Anonym girl

2019.05.24.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGWhere stories live. Discover now