26.nap
Napról napra egyre jobban érzem magam. Egyrészt, mert minden egyes nap vékonyabb vagyok, másrészt pedig szebbnek érzem magam. Végre sütött a nap én pedig kimentem napozni. Rengeteget voltam kint, tegnap is és ma is 3 órán át csak napoztam. Barnább lettem, és ezért szebbnek látom magam, meg ugye szálkásabbnak. Kaptam új szemüveget, amitől szintén sokkal szebbnek érzem magam. Aztán még szőrtelenítettem is, úgyhogy teljesen elégedett vagyok.
Rájöttem, hogy alig van nacim, amit tudok hordani, mert vagy kicsi vagy nagy, de olyan nincs ami jó lenne. Vagyis volt két tökéletes, mindkettő kilyukadt. Előkerestem 3 régebbit, amik kicsik voltak, az egyik még mindig az, a másik rám jön, de nem olyan kényelmes, a harmadikba pedig belefogytam és kurva jól is nézek ki benne. Emellett van vagy 10 haspólóm és azokban is kezdem megszeretni magam. Lassan teljesül a fő-fő célom, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Edzeni is rengeteget edzek, reggel, délben, este, a szobámban vagy a napon.
Azt álmodtam, hogy lebuktam. Az volt benne, hogy elfelejtettem, hogy böjtölök, azt hittem már a ketogén diétát csinálom és elkezdtem a mélyhűtőben virslit keresni. Aztán leesett, hogy böjtölök, úgyhogy becsuktam. Anya megkérdezte, hogy mit csinálok, valami zsírosat kerestem-e. Mondtam, hogy igen, erre mondta, hogy csak kerestem, de nem ettem. Szóval ja, lebuktam, de csak álom volt szerencsére.
Apa hozott 2 avokádót és én élek-halok az avokádóért. Nagyon puhának tűnnek, úgyhogy két és fél hetet nem fognak kibírni. Van olyan, amit régebben kaptunk és még bírja, de az konkrétan épp, hogy érett volt. Mármint full éretlen, de mindegy. Az már 2 hete bírja. Abból egy felet kidobtam, a másik felét a nővéremnek adtam. Azt hittem meg fog rohadni, azért dobtam ki, meg azért, hogy ne gyanakodjanak, de még bírja egy fél, ami szerencsére nem az enyém. Azt sajnálom, hogy apa azt mondta, hogy nekem vette és másnak ne adjak. Az avokádó ugye nem tartozik a lefagyasztható dolgok közé. Vagyis ezt hittem, de eszembe jutott, hogy egy amerikai videóban a boltban fagyasztott avokádók voltak. Rákerestem és simán fagyaszthat, úgyhogy ezt a kettőt (vagy lehet a régebbi felet is)lefagyasztom és legalább lesz mit ennem ketogén diéta elején. Ilyenkor persze naponta kapok avokádót, amikor meg kéne jó, ha 3 hetente van.
El kezdtem gyűjtögetni. Már avokádót, étcsokit, kekszes csokit, aszalt szilvát, mogyorót, zabszeletet és fagyit is raktam el. Ebből valamit a felépítő hetek alatt, valamit a ketogén diéta alatt és valamit a diéta után fogok megenni. Kéne nekik valami jó hely, mert augusztus végéig azért sok minden össze fog gyűlni. Olyan hely, ahol nem találják meg, mert a felét már "megettem". Szóval valami olyan hely, ahova egy nagyobb dobozt el lehet rejteni. Asszem van is ötletem.
Már nem vagyok pezsgőtabletta függő, mivel egész nap a napon voltam, teljesen kiment a fejemből. Még szoktam inni, de már csak kettőt, mert a C-vitaminos elfogyott és lassan a Multivitaminos is elfog. Simán elvagyok azzal, hogy néha kapok egy kis ízt, de már nem kell állandóan. Erőm is van végre, kicsattanok az energiától. Hihetetlen mire képes egy kis napsütés.
Ha van valami tippetek, hogy hova dugdossak, írjatok!
Anonym girl💕
2019.05.25.