15.nap
Mindenki mondja, hogy azt kapja, amiért megdolgozunk. Ezt azonban csak addig vesszük komolyan, amég a másikról van szó. Röhögünk rajtuk, hogy úgy akarnak fogyni, hogy nem tesznek érte semmit, és utána hisztiznek, hogy dagadtak. Ha már saját magunkról van szó, azért sírunk, hogy dagadtak vagyunk, és milyen igazságtalan az élet, mert mások 30kg-osak napi 5 kakaós csiga mellett is.
Hát nem az!
Nem úgy születtünk erre a világra, hogy kövérek voltunk. Nyilván, van aki gyorsabban, van aki lassabban hízik vagy fogy. Vannak velünk született hibák, amiken nem lehet változtatni, például, hogy görbe vagy nagy az orra valakinek. Véleményem szerint ezekkel nem is kell foglalkozni, mert nem lehet rajta változtatni. Mégis mindenki szívesebben beszél a vele született hibáiról, mint azokról, amik ellen tehetne is. Persze, kétségtelen, hogy egyszerűbb belenyugodni, hogy én ilyen vagyok, minthogy tegyünk ellene.
Ha van egy célod, tegyél érte. Lehet, nehéz lesz, de megéri. Ha Te lefogyni/ izmosodni szeretnél, ne az érdekeljen, hogy rossz jegyet kaptál az iskolában, hogy összevesztél a barátoddal, hanem az, hogy mi a célod. Más ne érdekeljen! Nem az számít, hogy milyen pontosan viszed be a kalóriáidat és makróidat, vagy mennyit edzel akkor, amikor minden egyszerű. Pont az számít, hogy akkor mit teszel meg a célodért, amikor nehéz. Ez fog igazán számítani.
Egyetlen dolgot kell csinálnod a rossz napokon: tenni a célodért. Ha fogyni/izmosodni szeretnél és rosszul vagy nem kell házikat írnod, tanulni, kutyát sétáltatni, csak edzened és kiszámolni a kajáid kalóriáit. A legrosszabb napokon is tegyél a célodért! Ha másra nincs erőd, legalább ezt tedd meg!
Miért vársz el bármit, ha nem teszel érte?
Hallottál már arról, hogy azt kapod, amit adsz?
Piskóta mellett elvárod, hogy fogyj?
Edzés nélkül akarsz kockahasat?
Ha minden ilyen egyszerű lenne, mindenkinek bikinimodell-alakja lenne. És akkor mi különböztetné meg azokat, akik tettek is érte, mint akik csak tömték magukat és döglöttek, edzés helyett? Semmi.
Ezért nem így működik. Neked is rossz érzés lenne, ha kemény munka árán is ugyanúgy néznél ki, mint azok, akik semmit nem tesznek. És pontosan ezért csodálják és irigylik a fitnessmodell alakú lányokat: mert ezt nem mindenki tudja végigcsinálni, csak aki tesz érte és van kitartása. Ha szeretnéd, hogy Rád is irigykedjenek és felnézzenek, tegyél érte!Anonym girl💕
2019.05.14.