Boldogság

172 12 0
                                    

Az alma eléggé kicseszett velem, mert fájt tőle a gyomrom. Ettem levest full üresen, mert a tesóm kizabált mindent, az egész jól esett, csak hideg volt.😅 A pezsgőtablettákat még szedem, de ha elfogy nem vetetek újat, mert kb. 1g szénhidrát/tabletta, ami nekem a ketogén diétába nem fog beleférni. Azt hittem, ha el kezdek enni, full éhes leszek egész nap, de már az alma is csak 2 részletben ment. Levesből 250g-ot hoztam, amit 25 perc alatt sikeresen megettem. Nagyjából 2ml fért a kanalamba, szóval jó sokáig tartott. Tudtam, hogy kis kanalat kell hoznom, mert a kiskanál, plusz mozgó autó kombója egyenlő a rohadt lassú evéssel. Amúgy tipikusan a rohadt gyorsan evő ember vagyok. Néztem olyan videót, amiben a srác 8 perc alatt 113 amerikai palit evett meg és azon gondolkoztam, hogy lehet megvertem volna ebben.

Annyira boldog vagyok, hogy egy haspóló van rajtam és rövidnaci, és egyáltalán nem azon agyalok, hogy hogyan nézek ki. Meg sem fordult a fejemben, csak akkor, amikor wc-re mentem a Tescoban. Eddig pólóban is rosszul éreztem magam, most meg olyan normális. Soha nem volt még olyan, hogy egy picit sem fordult volna meg a fejemben, hogy ki mit gondol, amikor haspólóban vagyok. Most meg olyan, mintha pulcsiban lennék. Csodáltam mindig azokat a lányokat, akik csak felveszik a haspólót és szarnak mindenre. Sosem tudtam, hogy ők is zavarban érzik-e magukat, vagy nekik ez természetes. A vicc, hogy nem is mindegyik volt vékony, csak nagy volt az önbizalmuk. Volt, hogy nálam kövérebb simán elmászkált benne anélkül, hogy zavarban lenne. Mindigis ezt az önbizalmat akartam elérni és most  sikerült. Tényleg durva, mert most először volt, hogy nem éreztem, hogy mindenki engem figyelne. Engem sem érdekelt, hogy mi van rajtam, csak ott a mosdóban rá. Tény, hogy mostanában sokat hordtam rövidebb cuccokat, hogy elfogadjam magam, de ma volt az első ilyen nap. Tegnap abban az edzős ruhában, amiről raktam ki képet, abban is azt éreztem, hogy néznek, de nem zavart, mert tetszett a hasam. Végre sikerül elérni a céljaimat, és ehhez csak 6 hét kellett.

Ezt a blogot le is zárom ma és elkezdek egy másikat írni, ami a szálkásításról fog szólni. Ott ne számítsatok napi bejelgyzésekre, olyan 4-5 naponta írok, amikor valami érdekeset eszek, vagy történik valami. Meg akkor hetente fogom magam mérni, azokról is beszámolok majd,  centikben havonta mérem magam, képeket pedig minden héten csinálni fogok. 💕 Ahj, mennyire fog hiányozni... Február óta írom. De le kell ezt is zárni. Az írást persze folytatom egy másik blogban.

Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a blogban! További sok sikert mindenki céljához!❤️

Anonym girl💕

2019.06.11.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora