Ne várd gyorsan!

141 10 0
                                    

18.nap
Azta, 18 napja nem eszek már? Durva, mert egyáltalán nem tűnt annyinak. Nyilván már rengeteget változtam, aminek nagyon tudok örülni.
Ha belekezdesz, az elején ne a tükörben várd a változást, a mérleg sokkal kevesebbet fog mutatni, de ez nem fog meglátszani. Az első 2 hézben a szervezeted arra fog koncentrálni, hogy minden, de tényleg az összes betegséged megszűnjön, minden méreganyag kikerüljön a szervezetedből, ha narancsbőtös vagy striás vagy, az is el fog tűnni. A pattanásaid eltűnnek, a hajad nem lesz olyan zsíros/száraz. Ezekre számíts az első 2 hétben.
Ezután jön a fogyás. Ígyis lesz elég időd, mert ha elkezdődik, roham tempóban kezd el vékonyodni a derekad, combod, arcod, mindened, ami zsíros. Ez egyénenként változó ha először a hasadra híztál, akkor onnan legutoljára fog lemenni.
Nálam ilyen volt a hízás: comb, kar, has, arc.
így megy le: arc, has, kar, comb.
Jelenleg a has részélnél tartok, szerintem itt a leglátványosabb a fogyás.

Van pár ismerősöm, akikről tudom, hogyha fogyok, és észreveszik, szóvá fogják tenni. Nagyjából össze is írtam a nevüket, mielőtt nekiálltam a böjtnek, hogyha más nem is veszi észre, hogy fogytam, tőlük mindenképp hallani szeretném. Megyek suliba, az egyik ilyen lánnyal leállok beszélgetni, és észrevettem, hogy nem is annyira arra figyel,amit mondok, hanem a kinézetemre, közben meg mosolyog. Én csak nézek rá hülye fejjel, hogy mi van, erre mondja:
-Annyival vékonyabb lett az arcod. Fogytál?
Már régen elterveztem, hogyha megkapom ezt a kérdést azt fogom válaszolni, hogy "nagyon remélem". De nem így lett, mert féltem felfedni, hogy nem eszek, úgyhogy csak azt mondtam, hogy "nem tudom, lehet"
Ezek után természetesen egész nap mosolyogtam. Tudjátok van az a duma, hogy 2 hét mire magadon látod, 4 hét mire a család látja, 8 hét mire mindenki látja, hogy fogytál. Nos, ez még csak 2 és fél hét volt, és egy kívülálló személy már észrevette. 😁😁 Innen is köszönöm Neki, hogy megemlítette.

Ma hasra edzettem 20 percet, a kar, fekvőtámasz, fenék, sprint edzéstervet követtem, és még street workout-ra is volt erőm. 😂 De arra jutottam, hogy kaja nélkül ha nem muszáj, nem erőltetem az edzést, csak ami jól esik(has, sprint, fekvőtámasz, street workout). Végre szintet léptem a sprintben, a többiben még nem sikerült, de dolgozom rajta.
Holnap pedig derék, váll és csípő mérés. Félek, de bízok magamban.

Anonym girl💕

2019.05.17.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGOnde histórias criam vida. Descubra agora