Innentől előre

209 15 0
                                    

Szokásos napom az lesz, hogy hajnalban sétálok a kutyámmal és futok, délután pedig, edzek 1,5 órát. Ezek mellett csoda ha lesz időm enni, tehát nem is eszek. Ha jól tudom először az arcom, aztán a hasam, a karom és a lábam fog lefogyni, mert így jöttek fel. Igazából örülök, hogy ilyen a genetikám, mert most nagyon zavar a hájas arcom és hasam, de pont arról fog lemenni először a zsír. Remélem az izmom is megmarad, mert van is, nem kevés, de ahhoz az edzéseket úgy kell csinálnom, hogy megtarthassam. Lehet az idei forma nem lesz életem legjobb nyári formája, de legalább az előzőnél legyen jobb. Ma annyira sikerült ráhangolódnom, hogy holnap már biztosan elkezdem. -20kg-ig meg sem állok, ami azt jelenti, hogy 53-54kg leszek a végére. Ebből nem tudom, hogy mennyit fogok böjtöléssel elérni, de ha 40 nap alatt nem megy le ennyi, akkor az utána lévő diétában fog. Mellesleg rosszul esik visszanézni a tavaly ilyenkor készült képeket. Ha tudom, hogy így fogok kinézni, akkor sokkal jobban megelégedtem volna magammal. Másrészt mindig bezabáltam diéta előtt, hogy felmenjen a súlyom és utána annál többnek tűnjön a változás. 3kg-ot senki nem vett volna észre, de 20-at észre fognak. Csak ezért örülök, hogy meghíztam. Régen az volt, hogy valamikor vékony voltam, valamikor kövér, és ha 2 napig nem ettem, teljesen lelaposodott a hasam. Hát ez most nem így van, mivel akkor vékony voltam, csak néha felpuffadtam, most meg alapból kövér vagyok. Meg visszagondolva vékonynak éreztem magam, de mégis változni akartam. Most már kövérnek érzem magam. Holnap akármennyire fájni fog a fejem, nem eszek semmit. Az étel sem segít ezen, úgyhogy mindegy. Basszus, tényleg milyen jó, hogy most 73kg vagyok, mert ha 50kg-os leszek és valaki megkérdezi, hogy mennyit fogytál, tudom mondani, hogy 23kg-ot. 14 éves létemre. Gimibe már vékonyan akarok menni. Vagyis nem a vékonyság a cél, hanem, hogy nagyon jól nézzek ki. Jó arányokkal, szép izomzattal. Rájöttem, hogy mégis kell erősödnöm, mert 1.nincs erőm, 2. csak az, hogy le akarok fogyni, nem fog motiválni az edzésre. Egyébként régóta edzek, csak most volt egy kihagyásom, de egyébként imádom. Olyankor el tudom magam fogadni, ahogy böjt alatt is. Tehát a kettő kombinációjával átvészelhetem azt az időszakot, amég nem fogyok le. Várom már a sok elismerő tekintetet, és hogy minden fiú utánam csorgassa a nyálát. Ezen a héten nem megyek apához, remélem addigra fogyok annyit, hogy észrevegye.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum