14.nap
Néha nagyon nehezen viselem a böjtöt, és ilyenkor szeretek a végéről fantáziálgatni; miket fogok enni, milyen lesz az első falat, stb... Ezeket össze is írtam, nagyrészt különböző oldalak ajánlásai alapján, másrészt a Ti tippjeitek alapján, amiért azóta is hálás vagyok. Eddig így néz ki a felépítő hetem. Ha bármiben eltér a véleményed, nyugodtan említsd meg, hogy utána tudjak olvasni, és eldönteni, melyik hiteles és melyik válna be jobban! 😁
köszönömIgen, mint látjátok mennyiséget nem írtam, de olyan 500-800kcal között kell ezeket elképzelni. A gyümölcsök 1 darabot jelentenek, a zab 30g-ot, a rizs 50g-ot, husi is 1 szelet. Nagyjából ilyesmi, de még változhat. A gyümölcs saláta pedig egy müzlis tálnyi, zöldség 100g, tojás 2 db.
A felépítés idejével kapcsolatban bizonytalan vagyok, mert van, ahol a böjt harmada volt a felépítés (pl.7 napos böjtnél 2-3nap), de volt ahol a böjttel megegyező idejű. Viszont szerintem sok lenne 6 hét. Így kicsit több lesz, mint 2 hét, az szerintem elég.
Szeretek belegondolni, hogy mennyi finomat fogok enni, és ilyenkor boldog leszek, aztán leesik, hogy egész nyáron ketogén diétán leszek, ami alatt szinte semmi értelmeset nem ehetek csak húst, tojást és minimális zöldséget, meg magokat. (Ha szeretnétek erről is írok, hogy mi is pontosan)
Egyre kevesebb az erőm. 😣 Nyilván szédülni is szoktam, és edzés hiányában egyre rosszabb az állóképességem. Nem akarok hazudni, sokat gyengültem, pedig egy tipikus energiabomba vagyok. Már alig bírom a tesi órákat, ami szerintem elég szánalmas, de ez van. 300-400 métert alig bírok lefutni. Összeírtam egy futós edzéstervet is, de rájöttem, hogy az elején könnyítenem kell, mert szinte sétálni sem tudok. Ezeket kezdem el ma, a street workout kivételével, mivel vizes a kondipark, és van egy olyan érzésem, hogy egy ideig az is marad.Az edzést ma végre elkezdtem. Nem volt egyszerű, mert állandóan fázok és semmi kedvem elkezdeni. De nálam az edzés egy erős drog; ha elkezdem, nem tudok leállni. Nagyon az alapoknál kezdtem, mert leépült az erőm.
-Sprintelni 5×10mp-et sprinteltem.
-Felülésből 7×30-at, amiből 5 különböző volt, 2 pedig olyan, hogy mindkét oldalra 30-at csináltam.
-Karból 4-szer 10 gyakorlatot, mind a 4 másmilyen.
-Fenékből 8-szor 20-at, 5 különböző gyakorlattal, 3-at mindkét oldalra kellett csinálni, tehát ott 2-szer 20 volt.
-Fekvőtámaszból pedig 2×5 térdelő fekvőtámaszt csináltam.
Nagyon jól esett, érzem, megint függő leszek. 😂 Tudom, nagyon keveset tudok még teljesíteni, van, amibők több is ment volna, de már megvan az edzéstervem, és abban ennyi van írva.
Btw.: régen 30 rendes fekvőt simán megcsináltam, most alig ment 10 térdelős.
De nemsokára újra lesz erőm, azért nem kezdtem erősen, mert nem akartam semmilyen sérülést(csuklóm rendszeresen fáj, ezért nehéz fekvőtámaszozni). Szerintem 2 hét múlva már a régi lesz az erőm, mert áldásom, hogy nagyon gyorsan regenerálódok, és 2 hónap kihagyás után is elég 1-2 hét.
Hiit-et(magas intenzitású intervall edzés) csak a 2-3. héttől kezdem el, vagy akkor, ha elég erősnek érzem már magam. Az elején csak 15 perc, aztán fokozatosan, amég el nem érem az 1 órát. Tehát itt tartok most.A harmada már meg is van!!😎
Anonym girl💕
2019.05.13