Legyen már vége

131 8 10
                                    

33.nap
Nyár van! Megint elégedetlen vagyok az alakommal. Olyan szar, mert mindjárt vége, de olyan, mintha nem is haladtam volna. Az az egy motivál  hogy szinte még a negyede hátravan.  Remélem a ketogén diéta alatt megszeretem magam.
Megint van székletem, ami nem is csoda a rengeteg ásványvíz után. Nem tudom, örüljek-e vagy nem, mert van anyagcserém, de nem akarok percenként rohangálni a WC-re  ha esetleg kialakul egy hasmenés. Szerencsére ma sokat leszek WC közelében, mert egész nap vonatozunk, úgyhogy nem lesz probléma.
Annyira nehezen viselem már a dolgokat. Sétálunk végig a városon és ezt látom: fagyis, órás, pékség, kávézó, húsbolt, ruhabolt, pizzázó, ázsiai, hot dogos, zöldséges, fánkos... Konkrétan az összes bolt kajás bolt és nagyon idegesítő. Még egy másik városban is sétálni fogunk, úgyhogy ha valami nem romlandót szeretnék venni, megveszem. Majd a ketogén diéta alatt vagy után megeszem. Amúgy szerintem elég vagány, hogy annyira  sok ásványi anyag kerül a szervezetembe, hogy van anyagcserém. Viszont már nagyon kivagyok és nehezen bírom. Vannak néha kitöréseim, hogy leszarom, enni fogok 8 fánkot, mellé kávét. De lebeszélem magam, főleg, hogy nem akarok boltokba mászkálni. Most azért szenvedek, hogy később ehessek ilyeneket.
Van az osztályban csomó tök vékony lány, akik egész nap esznek és semmit nem híznak. Én is ilyen voltam és szeretnék is lenni. Ha lefogyok, talán már én is ilyen leszek utána. Még van 9 napom, kibírom, csak már agyamra ment a sok nem-evés.
Imádom, hogy körülöttem zabálnak, nekem meg csak a kajaszag jut. Amúgy esküszöm néha jó kicsit érezni az ételek illatát, de van, hogy csak sírnék.
Basszus megéreztem a kürtös kalács illatát, és ahhh.😍😍 Imádom a kürtös kalácsot, régi szép ovis emlék  Régen sokat ettem és a családra emlékeztet  
Rohadt meleg van és van 4 db 1,5 literes ásványvíz a táskámban, de nincs nálam. Fél óra múlva végre i
ihatok, tuti vagy 3 litert benyomok. Egész nap van nálam víz csak most a 40°C-ban nincs.
Ma kb. egész nap vonatozunk és buszozunk és rohadt meleg van. Mindenki izzad egy embert kivéve: ENGEM😎 Végre van értelme böjtölni  Amúgy az vagyok, aki -10°C-ig pulcsiban mászkál, csak az alatt veszek kabátot, de fázós lettem a böjt alatt. Most amikor mindenkinek melege van, én akkor is pulcsiban mászkálok. Bár most trikóban vagyok, mert tényleg rohadt meleg van, de nem izzadok. Sőt nem is haldoklok a melegtől, csak érzem, hogy meleg van. Legalább ennyi előnye van az egésznek.

Anonym girl💕
2019.06.01.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang