Újra el kezdtem edzeni és észrevettem, hogy annyi erőm van, mint évekkel ezelőtt, amikor még csak edzegettem. Rengeteget hagytam ki, ami meg is látszik, mert nincs semennyi erőm. Egyrészt a fejfájásom miatt nem tudtam, másrészt azért, mert a böjttel együtt akartam elkezdeni. De mivel a böjt el lett halasztva 2 hónappa, ezért nem is edzettem. Most újrakezdtem és vissza szeretném nyerni az erőmet. Ez a másodlagos célom a fogyás mellett. Ilyen gyenge már nagyon régen voltam, de ennyi kihagyás után nem is csoda. Régen 1000 felülést simán megcsináltam, órákig hasaztam, most meg 5 percet alig bírtam. Nem vágok bele a közepébe 1 órás edzésekkel, mert akkor gyorsan fejlődök, és utána nem lesz hova. Először is a minőségre koncentrálok a mennyiség helyett, tehát lehet, hogy 10 perc brutális kardió lesz 2 óra sétálgatás helyett. Addig csinálom, amég minden izmom ki nem készül. Ha már végleg nem bírom, abbahagyom. Másnap pedig pihenőnap. Intenzívek lesznek az edzések nagyon, mivel nem 3 óráig szenvedek, mindent maximális erőbedobással csinálok pihenők nélkül. Először lassan visszaszokok az edzéshez egy 10 perces sprinttel és 15 perc street workouttal, 15 perc erőseítéssel. A nyújtást és a bemelegítést sem hagyom ki. Az elején még heti 5 edzés lesz, aztán ezek csökkennek az intenzitás növelésével.
Már látszik a böjt eredménye! 😊
Tartsatok ki, edzetek Ti is! Legyen nyárra életetek legjobb formája!
Sok sikert!
Anonym girl💕2019.05.03.