Na świecie zaczęło pojawiać się coraz więcej wampirów, świat pokryty był ciemnością, a ludzie i wampiry żyły w zgodzie ze sobą w swoich leśnych posiadłościach.
W pewnym pięknym i mrocznym zamku żył hrabia Aleksander, około 35 letni wampir (na tym wieku się zatrzymał będąc nieśmiertelnym).
Był on wysokim, postawnym, przystojnym mężczyzna z czarnymi włosami sięgającymi do ramion i lekkim zarostem.
Zawsze nosił eleganckie ubranie, a na jego palcu widoczny był duży, złoty sygnet z symbolem gwiazdy.
Roztaczał wokół siebie tajemniczą aurę, był szarmancki, kulturalny, skrywający wiele tajemnic, lecz wiedział, że należy mu się szacunek nawet najpiękniejszych panien.
Swoim spojrzeniem uwodził wszystkie damy, ale w jego sercu nie było miejsca na przelotne romanse.
Wszyscy nazywali go ,,bestią", ponieważ dobrze wiedział jak krzywdzić ludzi i inne wampiry, jak zadawać im ból aby osiągnąć swoje cele.
Władza i pieniądze przesłoniły mu świat, który i tak nie raz legł hrabiemu w gruzach.
Przed laty miał on piękna żonę, Magdalenę, lecz zmarła w tajemniczych okolicznościach, a Aleksander przeżywał jej smierć bardzo długo.
Jedyną rzeczą jaka mu po niej pozostała był piękny, różany ogród. W ogrodzie znajdowały się krwisto czerwone kwiaty, a ich płatki były delikatne niczym usta dziewicy.
Mawiano, że czasem róże traktował lepiej niż ludzi...W pewnej uroczej posiadłości mieszkała córka wpływowego szlachcica, Zofia.
Jej ojciec był wilkołakiem więc dziewczę posiadało dar nieśmiertelności.
Panienka miała 16 lat (dzięki nieśmiertelności miała zatrzymać się na wieku 18 lat), a jej uroda olśniewała wszystkich. Dziewczyna była drobnej postury, miała gęste, blond włosy sięgające za ramiona, niebieskie oczy i piękne wydatne, różowe usta. Była lekko kapryśna i rozpieszczona przez ojca, który kochał ją nad życie, lecz jej delikatność i romantyczna aura jaką roztaczała wynagradzały panience złe cechy.
Mimo młodego wieku miała już kilku chłopców, nieziemska uroda pozwalała na częste zmiany obiektu jej westchnień, które zazwyczaj łamały serca zazdrosnym młodzieńcom.Nawet nie zdawała sobie sprawy, że dawne spotkanie z dzieciństwa zaważy o jej dalszym życiu...
•Bohaterowie•
Zofia
Aleksander
CZYTASZ
Piękna i Wampir
VampireNa świecie zaczęło pojawiać się coraz więcej wampirów. Dzień jest ciemny jak noc, a wampiry próbują żyć w przyjaźni i zgodzie z ludźmi. Pewna nieziemsko piękna i nieśmiertelna córka bogatego szlachcica zapłaci wysoką cenę za swoją urodę zostając nie...