Od poprzednich wydarzeń minęło dokładnie dziesięć lat, dziesięć pięknych, beztroskich lat dla pięknej dziewczyny i dekada życia dla bestii.
Hrabia wybrał się na spacer do swojego ogrodu.
Obserwował z wielkim poświeceniem każdą różę, wpatrując się w nie jak w obraz, obraz swojej pięknej, zmarłej żony Magdaleny, której smierć wspominał z wielkim sentymentem.
Płótno z jej podobizną wisiało na ścianie jego sypialni przykryte dokładnie ciemnym, grubym materiałem.
Wampir rzadko spoglądał na jej wizerunek, lecz dziś mijało dokładnie dwadzieścia lat od jej śmierci.
Aleksander przechadzał się po ogrodzie spoglądając tylko czasem w księżyc oświetlający delikatne płatki kwiatów.-Moja droga Magdaleno, gdybym tylko mógł cofnąć czas, może zapobiegłbym twej rychłej śmierci. Byłaś bardzo bliska memu sercu, mojej duszy, odeszłaś zbyt szybko...- powtarzał w myślach hrabia.
Czuł, że jego ból uleczyć może jedynie piękne, młode i urocze dziewczę, które mogłoby swoją obecnością choć trochę rozświetlić zgaszony płomień w sercu wampira.
Na łożu śmierci obiecał Magdalenie, że jej miejsce w przyszłości zająć może jedynie istota równie piękna i posiadająca romantyczną duszę tak jak ona.-Minęło już 10 lat, dziecko, które wtedy spotkałem jest już panienką.
Przyszedł czas by wdrożyć w życie mój plan i zabrać dziewczynę do mnie, choćby wbrew jej woli- powiedział w ciszy wampir wyjmując ze starego kredensu małe, pozłacane lusterko.-Zwierciadło pokaż mi najpiękniejszą w królestwie pannę- szepnął do ślicznie zdobionego drogimi kamieniami lusterka.
Jego oczom ukazał się wizerunek przepięknej szesnastolatki z długimi, gęstymi włosami w kolorze blond, dużymi, błękitnymi oczami, bladą niczym śnieg, gładką skórą i pełnymi różowymi ustami, które stworzone były do namiętnych pocałunków.
Mężczyzna patrzył z zachwytem na urocze dziewczę.-Tylko ona jest w stanie dorównać mojej Magdalenie- pomyślał wampir oczarowany jej urodą.
Nie chciał tego przyznać, lecz Zofia była nawet piękniejsza niż zmarła żona Aleksandra.-Wkrótce ją zdobędę- szepnął wampir, a jego ciemne oczy zmieniły kolor na intensywną czerwień...
CZYTASZ
Piękna i Wampir
VampireNa świecie zaczęło pojawiać się coraz więcej wampirów. Dzień jest ciemny jak noc, a wampiry próbują żyć w przyjaźni i zgodzie z ludźmi. Pewna nieziemsko piękna i nieśmiertelna córka bogatego szlachcica zapłaci wysoką cenę za swoją urodę zostając nie...