*iyi okumalar
"Nasıl olmuş, beğendin mi?"
"Lezzetli. Baya"
"Afiyet olsun"
Onun mutlu haline bakıp yemeğe devam ettim. Bu ne mk.
O kadar övdüm ama tatsız tutsuz bir sey yiyordum.Hazırlıklar hep şovdu anlaşılan. O kadar sey koymuşken nasıl bu kadar berbat bir şey çıkarabilmişti ortaya.
"Beğenemeyeceğini düşünmüştüm." beğenmemiştim zaten.
"İçinde ne var bunun?" söylesinde bir daha o malzemelerin aynı olduğu bir yemek yemeyeyim.
"patates, yeşil biber, soya sosu, patlican içi, mantar ve yağ olarakta avakado kulla-"
Siktir.
Keske bunu baştan söyleseydin kızım.
Son aldığım lokmayı çıkarırken öksürmeye başladım.
Aksay "Ne oldu?" deyip hızla yanıma gelince su istedim.
İçtikten sonra öksürmeye devam ederken "onu ne ara koydun" deyip avakadolu taraftan yememiş olmak için dua ettim.
Öldürecekti bu kız beni.
"Neyi? İyi misin?" telaşlı sesine ve ne olduğunu anlamaz haline bakarken biraz toparlandım.
"Alerjim var, avakadoya." Gözleri büyürken "Sakin ol. Aldığım tarafta yokmuş herhalde." dedim.
İyiydim sonuçta.
"Altlardaydı evet" derken hala başımda duruyordu.
"Emin misin yemediğine"
Üzgünce mırıldanmasıyla sudan bi yudum daha aldım.
Gülerek "Eminim. Hala hayattayım bak." dediğimde biraz daha rahatlayıp derin bir nefes aldı.
"Korkuttun beni."
"Yemeği de boşuna yaptım."
Tabağa mutsuz bakışlar atmasına dayanamayıp "Çok güzeldi. Üzülme." dedim. Yalandan kim ölmüş.
İyki içindekileri söylemişti deucuz atlatmıştım. Yoksa alerjiden olmasa da tatsızlıktan gidebilirdim.
"Keske söyleseydin alerjin olduğunu" şu an bir suçlandım gibi ama neyse.
"Valla ne bileyim genelde avakado koymayız yemeklere. Hiç aklıma gelmedi" deyip burnunu sıktım. "Elit bir alerjim var" gülmemle sonunda o da gülmüştü.
"Yemek söyleyelim o zaman sana"
ŞÜKÜR.
"Gerek yok"
Az ısrar et.
"Açsın hala. Ne istersin?"
Ha şöyle.
"Pizza söyleyelim o zaman. Yanında da tavuk kanat"
dememle gözleri büyüdü.
"Yuh"
Gülüp omzunu patpatladım.
"Hadi hadi"
Telefonu masadan alıp yanıma tekrar otururken "Gerek yok diyen insana bak" diye alayla konuştuğunda arkama yaslandım.
"Çok ısrar ettin malum"
'he he' ifadesiyle bana bakarken güldüm.
"Sağlıksız beslenmekten öleceksin ama neyse"
Sağlıklı beslenirken ölecektim az önce ama neyse.
Yemek söyledikten sonra önümüzdeki tabakları kaldırmaya başladığında "Sen de yemedin" dedim.
"Mantarlı pizza söyledim bende" dediğinde tek kaşımı kaldırdım.
"Sağlıksız?"
Omuz silktiğinde masayı kaldırmasına yardım ettim.
Kötü örnek mi oluyordum ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
Lãng mạnTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...