Bölüm 92 (Aksay'dan)

12.9K 840 507
                                    

*İyi okumalar :)

Sınıftan çıktığımda elimi kalbime bastırdım. Bacağından daha çok acıyordu. Burçak yine o kızın yanındaydı. Düştüğümde bile gelmemişti.

Şimdi de gelmiyordu.

Kapının yanında onu bekliyordum. Çıkmasını istiyordum. Önceleri hep yanımdaydı. Şimdi ise o kızı tercih etmişti.

Kalbim tekrar acımaya başladı. Neden o kızla birlikteydi ki?

Kız daha önceleri de dikkatimi çekmişti. Arada bir bizim tarafa bakıyordu. O zamanlar bunu umursamamıştım. Keşke umursasaymışım. O zaman Burçak'ı ondan uzak tutabilirdim.

Benimle arası açılalı bir kaç gün olmasına rağmen birini bulması beni çok sinirlendiriyordu.

Barışırız diye düşünmüştüm. Daha öncedede bu mesele yüzünden tartışmıştık. Sonunda gelen o olmuştu. Yine öyle olmasını bekliyordum.

Bu kadar uzatcağını bilmiyordum.

Engeli kaldırdım. Ona sövmek istiyordum. Bir kaç saniye sonra vazgeçtim. Yine canımı acıtacak şeyler söyleyecekti.

O kızı öptüğünü de unutamıyordum.

Sevgili olma ihtimalleri olmadığını biliyordum ama yine de içimde ki bu hissi engelleyemiyordum. Burçak beni seviyordu. O kızı değil.

Dudaklarımı dişleyip kapıya baktım. Gelmeyecekti.

Gözlerim dolarken ne yapacağımı düşünmeye çalıştım.

Sınıfa girip onu o kızla görmek istemiyordum.

Eve dönmek de istemiyordum.

Yalnız kalmak istemiyordum.

Gelip geçen insanlar yüzüme baktığı için rahatsız oldum. Ağladığımdan garipsiyor olmalıydılar. Hızla tuvalete girdim. Burda en azından daha az kişi olurdu.

Lavaboda gördüğüm kişi ise pişman olmama neden oldu.

Sima rujunu sürerken, aynadan göz göze geldik.

Aklıma geçen bana yaptığı aklıma gelirken, canımı sıkan nokta o zamanda Burçak'ın olmamasıydı.

Sonra geldiğinde yaptığımız konuşma aklıma geldi.

Yine üzülmüştüm. Göz yaşlarım artarken kendimi tuvalete attım.

Sima'nın laf sokmalarını duymak istemiyordum.

"Hey!"

Kapıma vurduğunda ise bundan kaçamaycağımı anladım.

"Ne var?"

"Çık dışarı."

Bana emir vermesi sinirlerimi bozdu.

"Ağlamaya çalışıyorum. Rahat bırak beni."

"Bende ağlamak istiyorum ama makyajımı yeni yaptım."

Dediği şeyle istemsizce güldüm.

"Git başımdan Sima"

Yine bana o iğrenç imaları yapacaktı. Ona sevgilisiyle olmadığımı ne kadar söylesemde bunu ısrarla red ediyordu.

"Çık hadi."

Hala kapının arkasında durduğu için sinirle iç geçirdim. Rahatça ağlayamıyordum bile.

Kapıyı açtım. Yanda kollarını bağlamış duruyordu.

"Kavga etmek istemiyorum." dedim.

Modum yeterince yerlerdeydi. Bir de yerde saç baş birbirimize girmek istemiyordum. Zaten şiddetten nefret ederdim.

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin