*yarın aöf sınavım var. Şans dileyin. İyi okumalar :)
Resturanttan çıktıktan sonra Yaren bara gitmeyi teklif etmişti. En son ki bar deneyimimizden sonra bunu reddetmiştim. Şimdi ise Yaren'in evine gidiyorduk.
Arabayı ormanın girişine park ettiğimizde Aksay'la inmiştik.
Etrafa baktıktan sonra "Burda ev yok." diye mırıldandı.
Kollarını da dirseklerine sarmıştı.
"Üşüyor musun?" dedim.
Kafasını iki yana salladı. Yalancı.
"Ev ilerde. Arabayla girilmiyor." dedim.
Yaren'leri beklemeye başladık. Bizden önde gitmelerine rağmen bir ara arkada kalmışlardı.
"Issız bir yere benziyor." dedi.
Tenha bir yerdi. İlk geldiğimde mezarlıktaymış gibi hissetmiştim. Daha sonra alışmıştım tabi. Sık olmasa da gelirdim buraya.
Aksay'ın ürkek ifadesine baktım. İlk seferinde bende böyle gözüküyor muydum acaba?
"Zenginler işte. Çevreden soyutluyorlar kendini."
"Ben de zenginim farkındaysan." diye homurdanınca güldüm.
"Sizinkiler sosyal. Yaren'inkileri gör sen bir de." dedim.
Gerçi görmeyecekti. Yaren ailesinden birinin evde olmadığını söylemişti. Eğer evde birleri olsaydı Gözde'lere giderdik. Tabi onların evinde kapalı kaplıca yoktu
Aksay "Korkmalı mıyım?" dediğinde "Ben yanındayım." deyip kolumu omzuna attım.
Alttan bana bakışlar atarken "Sen de ürkütüyorsun bazen." dedi.
Yok artık.
"Ne alaka ya?"
Aksay bakışlarını kaçırırken "Çok agresifsin son zamanlarda" dedi.
Neden sinirli olduğum bariz belliydi. Bu yüzden anlatıp tekrar tartışmak istemiyordum. Yemekte bile tartışmıştık.
"Sana öyle gelmiş."
"Tabi tabi."
Araba sesiyle birlikte gözlerimi ondan yola çevirdim. Sonunda gelmişlerdi. İndikleri zaman "nereye kayboldunuz?" diye sordum.
Aksay'dan da ayrılmıştım.
Gözde "Canım pamuk şeker çekmişti. Sana da aldım Aksay." diye elindeki paketlerle gelirken Yaren'de arabayı kitleyip yanımıza geldi.
"Diyet diyordun?"
"Sonra sonra." diye uzattı şekerleri.
Aksay uzanıp alırken bana bakmıştı. "Ben sana veririm." dedi.
Yine şirin şirin hareketler yapıyordu bak.
Gözde onun koluna girerken "Yemez o öyle şeyler. Alırdım yoksa." dedi.
Aksay tekrar bana baktığında kafamı salladım. Şekeri sadece toz halinde severdim.
Ormana girdiğimiz zaman Aksay ve Gözde kol kola yürümeye başladı. Yaren'le arkada kalmıştık.
"İyi anlaştılar." dedim.
"Gözde herkesle iyi anlaşıyor."
Doğruydu. İlk tanıştığımız zaman da o yüzden bu kadar benimsemiştik onu. İlerlemeye devam ederken onlar gülerek bir şeyler hakkında konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
RomansaTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...