Bölüm 68

16.4K 928 207
                                    

*iyi okumalar :)

Sabah güneşle birlikte uyanmıştım. Gece de pek uyuduğum söylenemezdi. Aksay'ın tepkisini düşünmekten zaman geçmemişti. Hala da uyanmasını bekliyordum.

Ne kadar rahatlattıysam artık uyanmamıştı bir türlü.

Onu uyandırmaya da cesaretim yoktu. Bir yandan ne kadar geç o kadar iyi diye düşünüyordum. Hatırlamayacağını biliyordum ama emin olamıyordum işte. Hareket ettiğinde uyanacak mı diye baktım ama sadece yan dönüp kolumun üstüne yatmıştı. Geceden beri onun tarafından esir alınıyordum. Normalde şikayet etmeyeceğim bu şey, durumdan dolayı beni memnun etmiyordu.

Bu kadar stresli olursam erken yaşlanacaktım.

Yarım saat daha yüzünü izledim. Uyurken o kadar güzeldi ki... Uyanıkken de güzeldi ama uyurken, bir farklıydı işte. Onunla seviştikten sonra hep o anı hatırlayacağımı biliyordum. Bu yüzden vücuduna pek bakmayıp yüzüyle ilgilenmiştim. Bu zor olmuştu. Bundan sonra da zor olacaktı. Daha önce birine bu kadar dokunmak istediğim olmamıştı. Çok kez sevişmiştim. Arzuladığım kadınlar olmuştu. Onlarla birlikte de olmuştum ama bunda farklı bir şeyler vardı. Belki hislerdi, belki de onun durumu.

Çok toydu.

Çok tecrübesizdi.

Çok masumdu.

Bunlar bende olmayan şeylerdi. İlk birlitkeliğimde bile toy değildim. Teorik bilgim vardı. Gerisi kendiliğinden gelişmişti. Hiç bir zaman yatakta pasif olmamıştım. Kendimden emin şekilde sevişirdim. Dün ise kendimden hiç emin değildim. Kasılıp durmuştum. Hiç olmadığı kadar heyecanlanmıştım. Hareketlerim aceleciydi. İstediğim şey hızlı olması olsa bile, ben gibi değildim işte.

Yeniden istiyordum.

O ayıkken.

Umarım dün hayatım boyunca Aksay'la sevişeceğik tek anı kaçırmış olmazdım. Yine de bundan memnundum. O halde ondan faydalansaydım kendimi affetmezdim. Bunu istem dışı yaptığını bilecektim.

Bu tatminlikten çok üzüntü verirdi.

Kıpraşmaları arttıkça bu sefer uyanacağını anlayıp bekledim. Önce durmuş, yüzünü buruşturmuş ve yavaşca gözlerini açmıştı. Tepkilerini tek tek öpmek istiyordum. Gözlerimiz buluştuğu an gözlerini kaçırdı.

"Günaydın" dediğimde doğruldu.

Etrafa bakıp "Günaydın" demişti.

Elini başına götürüp "Çok kötüyüm" dedi.

Elimi uzatıp başını okşadım. Gözlerini kapayıp izin vermişti.

"Çok içtin"

İki bardak viskiye çok demek bana hakaretti aslında.

"Yaren'i kırdım diye"

Yaren insanların dediklerini takmayan biriydi. Sadece rol kesmişti. Aksay'ın bunun farkında olmaması iyiydi.

"En son nerde kaldın?" dediğimde düşünmeye başladı.

Umarım fazla düşünmezdi.

"Gülme ama ilkini içtiğimde çarpılmışım. Kaç tane içtim?"

Birden diktiği için direk etki etmişti demek ki.

İstemsizce alay edip "2" dedim.

Başını yastığa gömüp "kesin benle dalga geçtiniz" dedi.

Gülüp saçını okşadım. Rahatlamıştım. Verebileceği en iyi tepkiyi vermişti.

"Sen sarhoş olunca buraya getirdim direk. Geçmedik yani."

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin