*iyi okumalar. Exına falan girmek istiyorum ama olayları yavaş ilerlettiğim için hala stabiliz. Sıkılırsanız söylemeyin :)
"Bak burda kuzenleriyle tatildeydik."
"Burçak çok mutsuz çıkmış"
"Ergenliğinde bizimle gezmek istemezdi"
"Yo" dediğimde ikiside güldü.
Resmen kısmetim kapanıyor. Ayreten ailemle değil kuzenlerimle gezmek istemezdim. Onları tanıyan kimse onlarla gezmek istemezdi.
"O zamanlar çok garipmişsin"
Aksay bana bakıp söylemişti. Haklıydı, emoydum. Simsiyah kıyafet, delikli bir surat, kahkuller allah'a kadar, yüz kapalı, göz kapalı, insana benzediğime şükretmeliydiler.
"O halimle bile harikayım." Yüzünü buruşturup "öğh" dediğinde güldüm.
Bir kaç tane daha fotoğrafa baktıktan sonra annem albümü bırakıp yatakodasına geçmişti.
Yormuştu bizimki kadını.
Aksay annemin gitmesiyle albümü de alıp yanıma geldi.
"Annen var diye soramadım" Sesi kısık olduğu için televizyondan ona doğru döndüm.
Bakalım ne çıkacak ağzından.
"Fotoğraflarda neden baban yok?" Bu muydu.
Gerçi güzel soruydu. "Annem onun olduğu fotoğrafları yaktı." dediğimde tek kaşını kaldırdı.
"Neden?"
Şimdi ben bunu nasıl açıklayayım.
"Ayrıldılar" detay vermeden halledebilirdim sanırım.
"Aldattı mı yoksa?" Bak ya nasıl da detaya girmeye çalışıyor. Fazla merak iyi değildir kızım.
"Yo" deyip albümü elinden aldım.
"Hadi bakmaya devam edelim" kurcalamaması için konuyu değiştirdigimde bunu anladığı çok belliydi.
Uzatmadı.
"Burda ki kız kim?" deyip elini uzattı.
Yüzünü buruştursrak "Her fotoğrafta var." dedi. Sesinin sorgulayıcı tınısı hoşuma gitti. Kıskanç bir aura seziyorum, inşsllah doğeu seziyorumdur.
Gösterdiği fotoğrafa baktığımda ise tüm hoşum kaçtı.
İlk kalp yaram mk.
"Eski bir arkadaş"
"Çirkin kızmış" at yalanı. Türkiye standartının üstünde bir kızdı. Şu an pişman olsam da eskiden peşinden az depar atmamıştım.
"Kıskandın mı?"
"Ne kiskanacağım be. Hem hala yanında olmadığına göre arkadaş değilsiniz."
Arkadaş hiç değildik zaten. Sevgiliydik, önceden.
"Nerden biliyorsun? Tüm arkadaşlarımı gördün sanki?"
Yüzüme dik dik baktıktan sonra "arkadaş mısınız?" dedi.
Bunun kötü bakışları da hiç çekilmiyordu.
"Yo" dediğimde omzuma vurdu. "O zaman neyi zorluyorsun"
İkimizde sessizleştikten sonra boğazını temizledi. Susmayacaktı anlaşılan.
"Arkadaşlarınla beni tanıştırır mısın?" Önce ailem sonra da arkadaşlarım. Bu kız hayatıma iyice dahil olmaya çalışıyordu.
İnşallah bunun nedeni bana fena halde tutulmuş olmasıdır.
"Seni Yaren'le tanıştırabilirim." Sonradan başka hiç bir arkadaşımla tanışmak istemezdi.
Bir taşla iki kuş.
"Şu satanist gibi olan mı?" Onu nerden tanıyordu bu.
"Bakma öyle. Annen bahsetti."
Anne daha neler anlattın kıza acaba.
"Aynen"
"Tanışmayı çok isterim. Farklı insanlar eğlenceli olur"
Eğlenceliden çok korkunç.
"O zaman bir buluşma ayarlarım."
"Tamam."
Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
RomansaTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...