*Sabah uyanınca bölümü görürsünüz. İyi okumalar :) 🖤
Okul çıkışına kadar zor dayanmıştım. Aksay bir yandan, Sima bir yandan beni deli etmişlerdi.
Sima beni sürekli dışarı konuşmak için çağırmıştı. Hiç birinde gitmemiştim. Sınıfta da konuşamamıştı. Aksay ise tüm gün sınıftan çıkmamıştı. Tuvaleti de mi gelmiyordu diye merak etmiştim. Ben de sınıftan çıkmadığım için tüm tenefüs boyunca birbirimize kötü kötü bakmıştık. Konuşma girişimimiz olmamıştı. Zille birlikte sınıftan uçarak çıkmtım. Biraz daha bekleseydim feromonlar içinde boğulacaktım. Bahçeye indiğimde okul kapısının orda bekleyen Yaren'i gördüm. Yalnız değildi. Deniz beni gördüğü gibi hayvanca el sallamıştı.
Yanlarına gidip selam verdim.
"Sizin okulunuz yok mu?" dedim.
Yaren'i ben çağırmıştım ama daha geç gelir diye bekliyordum. Deniz'in geleceğinden ise haberim yoktu.
Yaren "Bizim okul karışık. Gitmiyorum bu aralar" dedi.
Onun okuluyla benimkinin bitiş saati yakındı.
Deniz "Son dersi ektim" dedi.
"Kanka fen liselerinde de devamsızlık yapılıyor mu ya?" diye alay ettim.
Bu kız hiç bir yönden zeki gözükmezken Türkiye'nin en iyi liselerinden birine gidiyordu; Fransız lisesi. Omuz silkmişti. Yüzüne bir gülümseme yayılırken tekrar el sallamaya başladı.
"Kızılım!" diye bağırıyordu bir de.
Bizi gören kızlar zorla yanımıza gelmişti. Yüzlerinde hiç mutlu bir ifade yoktu. Geldiklerinde İzgi, Deniz'e geçirmişti.
"Ne yapıyorsun sen!" diye çemkirdiğinde güldüm.
Bir günümüz de dikkat çekmeden geceydi. Yaren kapıya bakıp "Aksay geliyor" dedi.
Değiştiriyorum. Bir günüm de olaysız geçseydi. Bir şey demedim. Yüzüme öylece baktıktan sonra "Çağırmayacak mısın?" demişti.
Tatile gitmediğimiz için az çok bir şeyleri tahmin ediyor olmalıydı. Kafamı iki yana salladım.
İzgi "Burçak" dediğinde ona baktım.
Yaren'e bakıp "Tanıştırmayacak mısın bizi?" dedi.
Tek kaşımı kaldırırken sırıttım. Yaren benim tanıştırmamı beklemeden kendi ismini söylemişti.
Kız elini uzattığında kısa bir süre sıktı. El sıkışmaktan pek hoşlanmıyordu. Deniz'in yüzü düşerken "Ayıp oluyor" dedi.
Onun yaptığı gibi omuz silktim. Gözüm Aksay'ı aradı. Arabasına gitmiştir diye düşünüyordum ama öylece durmuş bu tarafa bakıyordu. İçimdeki sızlamayı tekrar görmezden geldim.
Deniz "Bir yerlere mi gitsek?" diye öneri sunduğunda Yaren'e baktım. Bugün onla takılmayı düşünüyordum. Anlatacaklarım vardı.
"İşimiz var"
Diren'le göz göze geldik. Aynı anda söylemiştik. Gözlerini kaçırdığında ben de bakışlarımı çektim. Deniz üzgünmüş gibi bakmaya başlamıştı.
"O zaman biz ikimiz takılırız"
İzgi onu iterken "işimiz var dedik ya" demişti.
Deniz'in bir an önce kendini çekmesi lazımdı. Onu tanıdığım için bunun olmayacağını biliyordum.
"Gidelim"
Yaren'e kafamı salladım. Aksay'ın tarafına baktığımda hala buraya baktığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...