*İyi okumalar :)
Okul bitene kadar hayatımın şaşırma kotasını doldurmuştuk. Sima resmen tüm gün ekürimiz gibi gezmişti. Bunu bizden başka arkadaşı kalmamasına yoruyordum. Ona bu konuda yardım edeceğimizi söylemiştik ama şimdilik durum aynıydı.
Okuldan birlikte çıktığımızda Aksay'a baktım. Yaren'in yanına gitmem gerekiyordu. Hala bana tripliydi. Aksay'ı götürmek istemiyordum çünkü şu an ondan da pek haz etmiyordu.
"Seni yalnız bırakmam gerekecek" dediğimde dudak büzdü.
"Neden?"
"Yaren'in yanına gitmem gerekiyor."
Sima'ya baktım. Bu halde tek başına yürüyemezdi.
"Sima Aksay'ı eve sen götürsene."
Sima kafasını sallamıştı ama Aksay kolumu çekti.
"Niye ben de geleyim."
Bu tavrına istemsizce güldüm.
"Yaren'le konuşacak özel şeylerim var."
Hoşnutsuz bir yüz ifadesi yaptı. Kollarını göğsünde bağlandığında yanağını sıktım.
"Hem Sima'yla takılırsın biraz."
Aksay harbi arkadaşlık konusunda takıntılı biriydi. Sima'yı bu kadar kolay affetmesinin en büyük nedenlerinden biride buydu bana göre. Ona iyi gelen birine kızamıyordu. Yeni bir arkadaşı olduğu içinde oldukça memnundu.
Ben arkadaşlık kategorisinden çıktığım için de şu an tek arkadaşı o olmuştu.
"O zaman Sima'da bizimle gelsin."
Cidden 'özel' dememe hiç takılmamıştı. Oflayıp ellerimi saçımdan geçirdim. Yaren bundan hiç hoşlanmazdı.
"Yaren sana kızgın biraz." dedim. Gelmeye kararlı gibiydi. O yüzden doğruyu söylemek en iyisi olacaktı.
Şaşkınca "Neden?" dedi.
Bunu hafifçe anlatmam gerekiyordu. Mesela beni peşinde köpek ettin dememeliydim. Ya da bana resmen tasma takıp evcil hayvanın yaptın, sonradan da sokağa attın dememeliydim. İçimden geçenler kesinlikle bunlar değildi.
"Tartıştık biraz ya senle. O da üzülmeme dayanamamış. O yüzden sana kızgın."
Bir de onu ihmal etmiştim tabi ama Yaren'i tanıyorsam bunun için bana rest çekmezdi. O ilk nedene daha çok sinirlenecek biriydi.
Aksay'ın yüzünde ki şaşkınlık arttı.
"Ama biz hep konuşuyoruz."
Ne?
Şaşkınlık sırası bana geçmişti. Ne demek hep konuşuyoruz? Bir dakika bunu içimden demiştim.
"Ne demek hep konuşuyoruz?"
"Mesajlaşıyoruz. Neredeyse her gün."
Kaşlarımı çattım. Bundan benim niye haberim yoktu amk? Aksay'ın uzattığı telefonunu aldım. Wp'a girdiğimde resmi gözükmeyen kızla olan konuşmasına girdim.
Bir de kızı 'Düşman sayılır' olarak kaydetmişti.
Mesajlari okumaya başladım. Cidden neredeyse her gün konuşmuşlardı. Konuşmalar genelde benim hakkımdaydı. Aksay ona sürekli dert yanmıştı. En son kavga ettiğimizde de kıza her biri 10'ar dakikalık 13 ses atmıştı.
"Aksay bebeğim sen niye böyle yapıyorsun?" dedim.
Her ses mavi tik olmuştu. Yaren'i bunları dinlerken düşünemiyordum amk. Kıza kısa kısa cevaplar vermiş, Aksay ise ona destanlar yollamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...