*İyi okumalar
"Hiç hamburger yememişken vejeteryan olduğunu nasıl söylersin?"
İlk defa menümü bir başkasıyla paylaşıyordum. Yemeye başladıktan sonra Aksay patateslerimden otlanmaya başlamıştı. Ona hamburgeri mi bile teklif etmiştim ama kabul etmemişti. Ne kaçırdığının farkında değildi.
"Hoyvon kosomono korsoyom" ağzı dolu dolu konuşurken yüzümü buruşturdum.
O kadar tiki dedik, concon dedik oldu mu bu.
"Bende" deyip kolayı önüne uzattım.
Bakın kolamı bile paylaşıyordum.
Yutkunduktan sonra kolayı höpür höpür içmesiyle güldüm. En başta patatesi bile kibar yerken şimdi kendini bırakmıştı.
"O zaman yeme" dediğinde omuz silktim.
"Elimde değil, etçilim ben"
Hayvan kesimine karşıydım ama önüme gelene kadar. Hem bazı hayvanlar bizde gelenek olarak yenmek için vardı.
"Patates daha güzel" ağzıma patetesi uzatmasıyla gülümseyerek aldım. Dilimle parmağını yaladığımda hemen çekmişti elini.
"Yaaaa ne iğrençsin" hoşgeldin tikilik.
"Refleks" göz kırptığımda patatesin birini yüzüme fırlattı.
"Kızım nimet o"
Oflayıp yere düşen patetesi alıp öpüp alnına koyunca kahkaha attım. Bunu asla tahmin edemezdim işte.
"Gülme" söylene söylene patates yemeye devam ederken ikinci hamburgerime geçtim.
Bugün tahmin ettiğimden daha güzel geçiyordu. Özellikle doğal davrandığı zaman onunla vakit geçirmenin daha keyifli olduğuna karar vermiştim. Telefonum çalarken direk öne doğru eğilip benden önce bakmıştı.
Utanmada yoktu kızda.
Ekranda 'Ceyhun' yazdığını görünce hafif bir şaşkınlık yaşadım. Hangi dağda kurt ölmüştü acaba.
"Efendim"
"------"
"Musait değilim şuan"
"------"
"Kim gelmiş"
"------"
"Sonra ararım seni"
Telefonu kapattığımda bana dikkatle bakan Aksay'a 'ne" işareti yaptım.
Meraklı Melehat "Kimdi o?" deyince "Okudun ya" deyip arkama yaslandım.
"Nereden tanıyayım"
"Anlatsam nereden tanıyacaksın"
Elini saçından geçirince yağlı olduğunu hatırlamış olmalı ki yüzünü buruşturup hızla çekti.
"Yaaa saçım da bir şey yok deme" dediğinde "Sadece patates" dedim.
Telefonuna sarılırken ön kamerayı açacağını tahmin etmiştim. Biten hamburgerin poşetini masaya atarken onun saçma çırpınışlarına gülüyordum. Gelen mesajla ekrana baktığımda gülümsemem gitti.
Tam keyifliyim derken kader ağzıma edecek bir şey buluyordu.
Şapkamı çıkarıp Aksay'a verdim. Saçının tek teli yağ olmuştu en fazla ama onun bunu abartacağını tahmin edebiliyordum. Şapkayı elimden alıp takarken teşekkür bile etmemişti.
"Kalkalım mı?" Kafasını salladığında ayaklandık.
Tekrar bir mesaj sesi geldiğinde bu sefer bakmadım. Şu gün geçsin, eve gidince bu saçmalığa vakit ayırırdım elbet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...