Bölüm 66

16.5K 982 258
                                    

*Ara bitti. İyi okumalar :)

Vücudum stres topuna dönmüştü. Benim rahatlığım uzun süre sürmüyordu zaten. İçeri girer girmez gözlerim Yaren'i aradı. Ona gelen piçi söylemeliydim. Stresten unuttuğum şey ise yanımdakiydi.

"O kimdi Burçak?"

Sorgular sesiyle derin bir nefes alıp "Kimse" dedim.

Bir şey anlatmak ya da çaktırmak istemiyordum ama ellerim titriyordu.

Orosbu çocuğu onu biliyordu!

Masamıza geçerken ondan gelen çığırtıyla durdum. Fark etmeden kolunu sıkmıştım.

Bırakırken "Pardon" dedim.

Canını yakmak idtememiştim. Kolunu ovalarken tersçe bana bakmıştı.

"Bir şey oldu değil mi?" dedi.

Onu çağırdığım için tekrar pişman olmuştum. Bu konunun açılmasını hiç istemiyordum. Ona anlatırsam, doğruyu söylersem giderdi. Onun gibi masum birinin, geçmişte neler yaptığımı bilmemesi gerekiyordu.

Elimi saçıma geçirirken "Hayır" dedim.

Doğruyu söyleyemezdim. Yalan söylemek tek çaremdi.

"Sadece biraz fazla içtim"

Bana inanmayan bakışlarını görüyordum. Dudaklarımı dişledim. Böyle bakmasını istemiyordum.

Yumruklarımı sıkarken daha sakin bir ses tonu takınmaya çalışarak "Dışardaki" dedim.

"Yaren'in arkadaşı. Pek tekin değildir. Ondan öyle davrandım."

Gözlerimi zorla gözlerine çevirdim. Yalan söylediğini anlasın istemiyordum.

"Ondan mı bu kadar sinirlendin?" dediğinde kafamı salladım.

"İsmimi nerden biliyordu?"

Merakla sorduğu şeyle tekrar kasıldım. Bu gün bana rahatlık yoktu. Cevabını bilmediğim bir soruyu sormuştu. Cevabından korkuyordum. Ona bunu hissettirmemek için gülümsemeyi denedik. Daha fazla soru sormaması için ciddi moddan çıkmalıydım.

Elimi saçlarına atıp "Seni anlatmadığım biri kalmadı herhalde" dedim.

Utanıp kafasını eğmişti. Şu an bu hareketin tatlılığı bile beni kendime getiremiyordu.

"Hadi Yaren'lerin yanına geçelim" dedim.

Peşimden gelirken bu sefer onu çekmedim. Masada Yaren ve az önceki iki kız vardı.

"Selam" deyip oturdum.

Aksay'da yanıma otururken selam vermişti.

Yaren yanındaki kızlardan bize dönerken karşılık verdi. Gözleri yüzümde bir kaç saniye oyalanırken göz kırptı. Kim bilir nasıl gözüküyordum. Telefondan bir şey yazdığında telefonum titredi. Açıp bakmaya gerek duymadım. Ne yazdığını tahmin ediyordum.

Dudaklarımı 'sonra' diye oynattım.

Kafasını sallamıştı.

Aksay diğer kızlara bakarken bana eğildi.

"Yaren'in sevgilisi yok muydu?"

Sessizce sormuştu. Baktığı yere baktığımda sorusunun nedenini anladım. Yaren resmen kızı götürüyordu. Eli göğsünde, vücudunu turluyordu. Meleğimin yanında yapılır mı bu ya!

"Gözlerini kapa" dediğimde göz devirdi.

Bu hareketi üzmüştü. Ben onu böyle manzaralardan uzak tutmaya çalışıyordum ama hiç anlamıyordu.

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin