*İyi okumalar :)
Uzun zaman çektiğim cefanın sefasına ermiş gibiydim. Aksay yemek yerken annem önünde ki tabağı sürekli dolduruyordu. Kızı şişmanlatacaktı bu gidişle.
Neyse onu öyle de severdim.
Ben ise açlıktan zayıflayacak gibi duruyordum. Aksay'ı kurban bayramında akrabaların yanına götürmeyi düşünmeye başladım. Ya şoktan ölürdü ya da ortama ayak sağlar ilk kez et yerdi.
Ben de ilerde zayıflayıp ölmekten kurtulurdum.
Annem Aksay'ın tabağını bir kez daha doldurduğunda sarışınımla göz göze geldi. İmdat çağrısını hissettim.
"Anne kız doydu sanırım"
"Karışma sen. Kaç gündür tek başınaymış zaten. Aksay sen gel buraya kızım ailen gelene kadar bizde kal."
Annem yıllardır gelin hasreti çekiyor gibi davranıyordu. Daha önce de sevgililerimle tanışmıştı. Hiç birine böyle davrandığını hatırlamıyordum. Hepsini sabah evden çıkarken görürdü ve bana onların suratsızlığıyla ilgili söylenirdi.
Aksay'ı çok sevmişti.
Ama bizle yaşa demek için fazla hızlı gitmiyor muydu? Sorun yoktu, ben okeydim ama kız şoktan ağzındaki yemeği püskürtmüştü.
Utançla "Üzgünüm" dedi.
"Bebeğim sonunda yemek bitti" dedim.
Yemeğin içine tükürüğü için artık yiyemezdik. Şükür.
Annem ona anlayışla bakarken "Çok şaşırdın tabi" dedi.
Annem böyle anlayışla bakmazdı amk. Ben daha çok şaşırıyordum.
"Biz odaya geçelim artık" deyip yerimden kalktım.
Annem "otur" demişti.
Oflayarak geri oturdum.
"Aksay kızımla konuşacağım ben daha."
Aksay masum masum gülümsediğinde kalbimi bıraktım. Ama bende sevgilimle konuşmak istiyordum.
Sevgilimle, evet.
"Anne izin ver ben de konuşayım ya aramıza giriyorsun."
"Kızın bacağı sakat eşşek sıpası niye odaya çıkartmak için ısrar ediyorsun?"
Annem bana kuşkuyla bakarken gülümsedim. Ayağı sakatken yatağa atacak halim yoktu kızı. Tabi annem benim cinsel hayatımla çok kez yüzleştiği için tedbirle yaklaşıyordu.
Bu kadar sex düşkünü müydüm ben?
"Tamam anne. Kız burda uyur." dedim.
Aksay'da "Ben eve dönebilirim." demişti.
"Bu bacakla yalnız mı kalacaksın?"
Tek kaşımı kaldırdım. Aksay "Sen de gelirsin" dediğinde direk "Tamam." dedim.
Yalnız kalırdık ne güzel.
Annem yine olaya el atma ihtiyacı hissetti.
"Kızım burda kalırsınız işte."
Aksay bana bakınca "Anne Aksay rahat değil herhalde. Eve gideriz biz." dedim
Annem "Senin evin burası" diye sitem etmişti.
Son zamanlarda Aksay'ın evinde daha çok kalmıştım. Evim orası gibi hissediyordum.
"Tamam teyzecim burda da kalabiliriz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
عاطفيةTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...