*iyi okumalar
Kahkaha atarken lavaboya yaslandım. Tüm modum yükselmişti. Şu pis lovobaya yaslanmış olmak bile, modumu düşüremiyordu.
Alayla "Kanka buz ister misin?" dedim.
Bilmem kaçıncı kez yıkadığı suratıyla "Gülme" dedi.
Nasıl gülmeseydim?
Yap artisliğini, git kızın yanına, altıncı dakikadan tokat ye. Bende tek lanetlenen kendimim sanıyordum.
"Yalnız kızıl baya ateşli çıktı" diye dalga geçtim.
Musluğu kapatıp ters ters baktı.
"Benim lafımla vurma beni" deyip önüme geldi.
Tişörtümle yüzünü silerken kaçmaya çalıştım. Şerefsizdi ya.
"Mahvettin üstümü" dedim.
Gülmekten tepki de veremiyordum. Geri çekilince o da gülmüştü.
"Uğursuzsun. Sen gelmeden önce gözlerimizle yiyişiyorduk kızla" dedi.
Benim hatırladığım kızın telefonla sevişmesiydi. Hiç bizim tarafa baktığını görmemiştim.
"Emin misin kanka?" dediğimde kafasını salladı.
"Yanındaki sarışın bir şey deyince çekti kendini"
Eh, bunu ben de fark etmiştim. Kız bana öldürücü bakışlar ata ata bir hal olmuştu. Bir an tanıyor muyum diye düşünüp 18 yıllık hafıza mı yokladım.
Tanımıyordum.
"Sen tanıyor musun onu?"
"Tanımıyorum"
Oflayıp aynaya döndü. Yanağında ki ize bakıyordu. Yine güldüm. Kızlar (!) kibarca kalkmamızı söylemişti. Ben umursamadan kalkmıştım. Zaten bakışlar altındaydım. Deniz ise kıza tüm benliğiyle yürümüştü. Kız kalkın deyince 'sensiz asla' deyip onu da çekmişti. Sonucunda da tokatı yemişti.
"Sende ki de iyi yüzsüzlüktü" dediğimde,
"Aşkta yüzsüz olacaksın" dedi.
O an, kendi yaptıklarım geldi aklıma. Ben de yüzsüzlükte sınır tanımamıştım. Aksay bana tokat atmamıştı ama daha kötüsünü yapmıştı. Keşke tokat atsaydı da uzaklaştırsaydı kendinden.
Siktir ya, onu özlemiştim.
Daha 1 gün bile olmamıştı.
"Kanka vur beni" dedim. "Çok fena boku yedim"
Onu düşünmeyi niye bırakamıyordum ben? Başkasına yavşamak istediğimde bile bir sızı yaşıyordum.
Deniz "Önce sen vur. Nefsi müdafaa olsun" dediğinde göz devirip onu ittirdim.
3 saniye sonra gözüme yumruk yemiştim.
"Napıyorsun amk!"
"Vur dedin"
Zonklayam gözümü tutup sinirle nefes verdim. Ulan insan mecazdan da mı anlamaz! İyi geçirmişti puşt.
Elimi gözümden çekip ayanın karşısına geçtim. Kızarmıştı direk.
"Kaslanmışsın"
Yaren'den sonra bir ağır sikletçi daha istemiyordum.
Sırıtıp "Mine kas seviyordu" deyip vücudunu gösterdi.
Göz devirmek istedim. Sızı engel oldu.
"Kız için mi kas yaptın?
Zaten geniş omuzlu ve uzun boyluydu. Kafasını salladığında aynadan birbirimize bakıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...