Bölüm 100 (1.KİTAP FİNAL)

22.3K 984 445
                                    

*iyi okumalar 🖤

Evin önüne geldiğimizde Toncay yanımızdan ayrılmıştı. Kapıyı çaldım. Yaren geldiğimizi çoktan öğrenmiş olmalıydı. Kapı açıldığında yüz ifadesinden de bunu anladım.

Oldukça sert bakıyordu.

"Selam kanka" deyip gülümsedim.

İfadesi kaybolmazken kızlara bakıp sinirli bir nefes almıştı.

Kapının önünden çekilirken kulpu tutan elinin beyazladığını gördüm. Kızlara önden izin verdim. İçeri geçtiklerinde "Peşime takıldılar engel olamadım" diye fısıldadım.

Yaren kapıyı ardımdan sertçe kapamıştı.

"Şu kız ne alaka?"

Sima'ya bakıp ofladım. Aksay yine bir nebze neyse de harbi bu ne alakaydı.

"Hiç sorma kanka ya. Arkadaş oldular." dedim.

Aksay salondaki koltuğa oturmuş, Sima etrafı inceliyordu.

İlerleyecekken Yaren kolumu tuttu.

"Böyle şeylerden hoşlanmadığımı biliyorsun."

Yabancıları eve getirmezdi. Aksay'ı ilk buraya getirdiğinde bile şaşırmıştım. İç çektim. Onunla konuşmak için biraz daha bekleseydim keşke.

"Görmezden gel. Seni özledim." dedim.

Göz devirip salona geçmişti. Ardından bende geçtim. Koltuklara oturduğumuzda aklımda ki şey Yaren'le yalnız kalmaktı.

Aksay "Yaren bana kızgın mısın?" dediğinde Yaren "O nerden çıktı?" demişti.

Aksay bana bakıp "Burçak söyledi. Biz artık sevgiliyiz." dedi.

Yaren'in yüz ifadesine baktım. Şaşırmadığı belliydi. Deniz ona söylemiş olmalıydı. Deniz'e İzgi'nin 10.sınıf olduğuna dair bir mesaj atmıştım. Tripten tribe girmişti. Sonradan konuşma arasında sevgili olduğumuzu da söylemiştim.

Ağzı torba değildi.

Yaren öne eğilip ellerini birleştirdi.

"Tebrikler"

Sesi oldukça soğuk geliyordu. Aksay'da bunu fark etmiş olmalıydı. Kaşlarını çatıp bana baktı.

"Yanlış bir şey mi yaptım?"

"Demiştim ya peşinde koşturma mevzusu yüzünden diye" dedim.

Açıkçası Yaren'i en çok neyin gerdiğinden emin olamıyordum. Yüzüne baktım. İfadesi hala sertti.

"Aksay, Sima'ya evi gezdirsene." dedim.

Yaren'de bir şey demeyince Aksay yerinden kalkıp "Doğru. Hadi gel sana parşomenleri göstereyim." demişti.

Sima ikimize baktıktan sonra "İyi bakalım" dedi.

Onlar merdivenden çıkana kadar konuşmadık. Çıktıklarında Yaren arkasına yaslanmıştı. Yerimden kalkıp yanına oturdum.

"Sorun ne kardeşim?"

Kaşları çatıktı.

"Sorun yok. Takılın siz."

Bende kaşlarımı çattım. Tamam, onunla son zamanlarda ilgilenmemiş olabilirdim ama hala en yakın arkadaşımdı. Beni sorun yok deyip geçiştiremezdi.

"Aksay sana mesaj gönderip durmuş. Ondan mı sinirlisin kıza?" dediğimde alayla güldü.

"Aksay'a sana yaptıkları yüzünden sinirliydim Burçak. Düzelttiğinize göre sorun yok. Bir daha aynı boka dönersen o kızı sikerim."

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin