Bölüm 6

23.9K 1.3K 268
                                    

Araya haftasonu girmesiyle sonunda bizim grupla buluşabilmiştim.

Bir kaç sene önce eşcinselliğimi iyice kabul ettiğim zamanlarda bir arayış içindeydim. Kendim gibi insanlarla tanışmak için interneti kullanıyordum. Çok saçma insanlarla tanışmıştım.

Meltem, Deniz ve Yaren bunların dışındaydı tabi.

Onlar kalbimde önemli bir yer edinmişti. Meltem bisexken, Deniz ve Yaren benim gibiydi. Onlarla az kız tavlamamıştık. İkisi de sonradan ciddi bir ilişki arayışına girdiginde ise yalnız başıma devam etmiştim.

O zamanlar da şu an da ciddi bir ilişkiye sıcak bakamıyordum.

Ben açık yaşayan bir insandım. Kendini gizleyen biriyle olamazdım. Karşıma çıkan herkeste bu tiplerdendi. O yüzden tek başıma iyi olduğuma karar vermiştim.

Masada dönen muhabbette adımın geçmesiyle dikkatimi Yaren'e verdim.

"Seninki eşcinselmiş"

Şaşkınlıkla ona bakarken önündeki biradan bir yudum almıştı.

"Emin misin?" Bu kadar şanslı olamazdım.

"Eminim" olabilirdim ya da.

"Detaylar var mı?"

Yüzümde bir sırıtma olurken Aslı'yı düşündüm. Tatlıydı. Hoca da sayılmazdı. Onunla biraz vakit geçirmek güzel olabilirdi.

"Eskiden no1'de ki Selda'yla takılıyormuş. Sonradan aldatmış seninki. Anlayacağın pek de sadık değilmiş."

Vay be. Bu şey olabilir miydi? Ummadık taş baş yarar.

Yaren başka şeyleri de anlatırken en son 'takılmalık' demesine sevindim. Benim de istediğim buydu zaten. Tek sorun onun öğrencisi olmamdı.

"Nerelerde takılıyormuş?" ona dışarda yanaşmam en mantıklısı olacaktı.

"Sophi'de"

Sophi için lgbt kafe de diyebilirdik. Hep bizimkiler olurdu. Bazı heterolarda gelirdi ama kafe buram buram lgbt kokuyordu. Kafe sahibi de eşcinsel olduğu için orayı iyice sahiplenmiştik. Ben de arada uğrardım ama bizimkini hiç görmemiştim.

"Yarın uğrasak mı?"

Onaylayan cevaplar alırken arkama yaslandım. Bu okulu kendim için eğlenceli bir hale getirmek istiyordum. Hocalardan biriyle takılmak benim için de yeni olacaktı. Hem bu sefer yaş olarak da benden büyük biriydi. Saçma sapan triplere girmezdi. Yaren'in söylediğine göre o da takılmalık insan arıyordu ben de.

Ruh eşi miydik acaba?

Düşüncelerimden önüme koyulan shotlarla ayrıldım.

Gerçekten mi? Sürekli bunu yapacaktık anlaşılan.

"Kaybeden hesabı öder"

Yaren'in iddiasına göz devirdim. Alkol eşiğim 9'du. Bende ki en büyük etkisi sakinlik oluyordu bu meletlerin.

"İyi, ben bir hamburger daha alayım o zaman" dedim rahat bir şekilde.

Yaren'de aynısından söylerken kendine her seferinde bu kadar güvenmesine hayran olmakla meşguldum.

Bunu da sanırım şöyle açıklayabilirdik; Yenilen pehlivan güreşe doymaz.

"Hadi o zaman dizin"

Etrafımız biraz kalabalıklaşırken bir bardağı kaldırıp "Önden bir tadalım" deyip dikledim.

Tahmin ettiğimden hafifti. Elveda Yaren.

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin