Bölüm 14

19.8K 1.2K 337
                                    

*İyi okumalar

Bir kaç gündür gelmediğim okula uğradığım da Nida'nın sorularına mağruz kalmıştım. Bu da bana, keşke bir kaç gün daha gelmeseydim dedirtmişti.

"Aksay, şu suyunu uzatsana"

Sabah geldiğimden beri benimle konuşmamıştı. Çantamda su olmasına rağmen bu bahaneyle konuşmak istemiştim.

Bahanelerim ve ben, çok yaratıcıyız.

Aksay suyu alıp kafasına diktiğinde onu izledim. Sonradan boş şişeyi eski yerine koyup kitabına geri dönmüştü.

Bu terslikde bir iş vardı.

"Küs müyüz?" Haberim yoktu.

Daha bir kaç gün önce avm'de aramızı düzelttiğimize emindim. Anlaşılan Aksay bipolardı.

Cevap alamamak beni sinir ederken "Nedenini söyle bari?" diye homurdandım.

Hayatım boyunca yemediğim tribi bu kızdan yiyordum ve yemeye devam edecekmişim gibi hissediyordum. Hiç bir derdim yokmuş gibi onu da çekerdim elbet.

"Sikerim ama tribini"

Bu da cevap versin diye başka bir yemdi. Her küfrettiğimde deliriyordu sonuçta.

Yine tahmin ettiğim gibi olmazken derin bir nefes verip kitabı kapattı. Ayağa kalktığında geçeceğini anlayıp engel oldum. Nedenini bile bilmediğim şey yüzünden açıklama yapmalıymışım gibi hissediyordum.

"Kızım bi cevap ver" gözlerime bakmamasıyla ayağa kalkıp yüz yüze gelmemizi sağladım.

Yüzüme bile bakmayacak kadar neye kızmıştı bu

"Çekilir misin?" sessizce mırıldanmasıyla elimle saçımı geriye attım.

Sabrım taşıyordu.

"Deli mi sikti bu ne trip"

"İğrençsin. Çekil şimdi"

Hay amk.

"Ne oldu söyle çekileyim"

Bu sefer gözlerime dik dik baktıktan sonra yerine oturmuştu.

Bu kız kesin bipolardı.

"Avm'den ayrılırken iyiydik?" deyip bende oturdum.

Elleriyle sıraya ritim tutarken sinirle saçını savurup bana döndü.

"Kaç gündür neden yazmadın bana" what

Bir dakika

"Ne?"

Düşüncelerimi toparlamam lazımdı. Bu yüzden trip atıyor olamazdı dimi. Yani çok saçmaydı. Ne alaka abi.

"Okula gelmeyip haber bile vermedin." Dediğinde buna bir cevabım yoktu.

Ben kimseye haber ya da hesap vermezdim.

"Neden vereyim?" dediğimde yüzünün sinirden kızarmasını izledim.

Birazdan alevlenecekti buralar

"Arkadaşlar öyle yapar çünkü!" deyip soluduğunda tek kaşım istemsizce kalkmıştı.

İyi anlaşmak tamam da

"Arkadaş mıydık?"

Sorumla düşen suratı yüzünden pişman olmuştum. Saçını düzeltirken yüzünü başka tarafa döndüğünde yaptığım odunluğu farkedip düzeltmek için ağzımı açmıştım ki izin vermedi.

"Değildik. Senin gibi bir varoşla kim arkadaş olur?"

Ve eski Aksay dönmüştü. Tabi bu sefer hata bendeydi.

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin