*iyi okumalar
Üstüme iyice abanmış kız, uçuşa geçmişti.
"İyi misin?"
"ÇOOOOOOK"
Onun bu haline sırıtırken belinden biraz daha kavradım.
Rahatlamasını istemiştim ama o fazla gevşemişti.
"Ah bu benim şarkımmm" deyip 'Çatla' ile kendinden geçerken kahkaha attım.
"Hadi sende"
Yarım saattir aralıksız dans ediyorduk. Ellerimi beline koyup bedenlerimizi iyice birleştirdiğimde önümde kıvırmaya devam etti.
Her ne kadar yorulsamda;
Buna katlanabilirdim.
Elleri boynumda olduğu için normalinden daha fazla yakınlık kurduğumuzda gözlerimi kapadım.
Şimdi yatağa gitsek ne güzel olurdu.
"Çatlaaaaa" bu şarkı da berbattı.
Eğilip kalktığı zaman bir 'hös' çektim. Şu sexy hareketlere herkes dikelirdi.
Arkasını bana yaslayıp dansa devam ederken ellerim istemsizce bacaklarına gidip okşamaya başladı. Bu doğal bir refleksti.
Aksay tepki vermeyip iyice bana yaslandığında geri çekilmeye gerek duymadım.
"Sen beni mi elliyorsun?" Evet.
"Sen bana mı sürtünüyorsun." kıkırdayıp daha çok sürtündüğünde ben de bacaklarını okşamaya devam ettim.
"Imm" dediğinde ise gerisini düşünmemeye karar verdim.
Bir ters tepki verse, ne bok yiyorsun dese şu noktaya gelmekten defalarca dönerdik. Hadi benim işime geliyordu ama onun bu tepkisizliğinin nedeni neydi mk.
İnliyordu bir de.
"Biraz hava mı alsak?" dayanma sınırım bu kadardı.
"Ama daha dans etmek istiyorum"
Bu bitmeyen enerji miydi ya da ilk kez alkol içmek miydi?
"Hava alalım sonra devam ederiz?"
"Söz mü"
"Söz başbelası."
Şirinlik sınırlarını ne kadar zorlayabilir bir insan.
Çantasını aldığında "Gidelim" dedi. Kapıya ilerlerken gördüğüm bedenle ise yürümeyi bıraktım.
Aksay hala ilerlerken ben tatlı hocamıza bakıyordum. Bir erkekleydi. Aksay geri gelip baktığım yere baktığında "Oha Aslı hoca değil mi o?" deyip yanlarına ilerlediğinde farkettiğim şeyle tuttum kızı. Tereddütsüz gidiyordu bir de.
"Evet. Nereye?" dediğimde dudak büzdü.
"Selam vereceğim" ne güzel masum masum söylüyordu.
"Yürü Aksay"
"Ya ama-"
"Yürü"
Son anda o erkek sandığım kişinin kadın olduğunu farketmiştim. Bunu görmese daha iyi olurdu.
Ve Aslı, ne hızlı kadındı amk.
Yaren'in dediği kadar vardı gerçekten. Normalde canımı sıkacak şeyin beni hiç etkilelemesi için önümde ki sarı buklelerdi.
"İyice bağlanıyorum sana"
Durup "efendim" dediğinde gülümsedim.
"Bir şey yok"
O da gülümserken "Sağa" dedim.
Kafası o kadar güzeldi ki yanlış yere sapıp duruyordu.
"Biliyorum"
Ya tabi.
"Biliyorsan, önden devam et." dediğimde dil çıkardı.
Hoplaya zıplaya giderken kahkaha attım. Bu hali, en iyisi olabilirdi.
Onu hep sarhoş etmeliydim belki de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...