Bölüm 13

21.8K 1.2K 173
                                    

*İyi okumalar

Eve geldiğim gibi odama kapanmıştım. Keyfim kaçmasın diye okumadığım mesajları açtığımda, her satırda biraz daha geriliyordum. Bu Ceyhun şom ağızlısı güzel bir haber vermezdi zaten.

Baran Sanyer, eski bir tanıdığımdı. Tekin olmayan pislik herifin tekiydi. Bir ara onun için satış yapardım. Yurtdışına gittiği zaman bağlantımız da kesilmişti. Ben de bu sayede o taraklardan elimi çekebilmiştim.

Neden bunca zaman sonra gelmişti ki?

Duvara yaslanıp ne yapacağımı düşündüm. Ceyhun'un bana haber vermesini o istemişti büyük ihtimal. Tekrar onun için çalışmamı istiyor olamazdı herhalde. Her ne kadar bir zamanlar anlaşsak da o zamanki benle şu an ki ben arasında çok fark vardı.

En önemli şeyse artık düzgün bir hayat istiyordum.

Kadere sokayım.

Geçmişten hiç ki kurtulamazdık?

İçeriden annemin "Burçak" diye bağırmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Kapıyı açıp "Sana sesleniyorum" dediğinde göz devirdim. Bir kaç saniye olmuştu, insaf be anne.

"Ne oldu?"

Ellerini beline koyup klasik anne moduna geçerken "Bu odanın hali ne" diye söylendi.

Yeni gelmiştim daha. Dağınık biri olduğumu bilmesine rağmen bu rutini her zaman yapıyorduk.

"Toplarım tamam" yerimden kalkarken hala kapımda dikilmeye devam etmesiyle "Tamam dedim anne" diye ofladım.

Şu an gerçekten anneme bile sempatiklik yapamayacak durumdaydım.

"Sonra toplarsın, Yaren geldi" demesiyle moralim birden yerine gelmişti.

"Validem baştan söylesene" onu geçip salona ilerlerken annem arkamdan söyleniyordu.

"Yardım çağrımı mı hissettin" deyip Yaren'e sarıldığımda direk benden uzaklaşmaya çalıştı. İzin vermedim tabi ki. Sarılmaya ihtiyacım vardı.

"Burçak yapışma" onu sıkmaya devam ederken çırpınmaya son verip o da bana sarıldı.

Annem "Ben yatıyorum" dediğinde "iyi geceler" dedim.

Yaren de "iyi geceler" dedikten sonra annem odasına geçmişti.

Ondan ayrılırken yüzündeki iğrenti ifadesiyle gülümsedim. Sarılmaktsn gerçekten  hoşlanmıyordu. "Odaya geçelim" deyip mutfaktan biraz aburcubur aldım.

Odaya girdiğimizde "Başıma ne geldi bilemezsin" deyip yatağa oturdum. O da yere oturmuştu.

"Baran gelmiş" bilebilirmiş.

"Sen nereden öğrendin" bir cipsi ona fırlatırken kendim de çikolotayı açtım.

"Çocuklar söyledi. Direk piyasaya sarmış" dediğinde ofladım.

"Bana sarmasın da"

Yaren biraz yüzüme baktıktan sonra kafasını iki yana salladı. Bu durumdan o da benim kadar hoşlanmıyordu. Önceleri bunun için baya tartışmıştık. En sonunda onun dediğine gelmiştim tabi.

"Okul bir gezi yapıyor yarın" deyip cipsten ağzına attı.

"Gelince bir şeyler düşünürüz"

Onu onayladım. Yaren'de bir koleje gidiyordu. Liselerimiz farklıydı. Onun ki geç kayıta izin vermediği için geçememiştim.

"Ne gezisiymiş bu?" dedim konuyu değiştirmek için. O gelene kadar ertelemek bana da mantıklı gelmişti.

"Doğa gezisi. Saçma bir şey."

"Katılma o zaman" dediğimde yüzüme dik dik baktı.

"Gözde'de geliyor" ha şimdi anlamıştım.

Yere inip onun gibi bağdaş kurdum. İmalı imalı sırıtmaya başladığımda, dik dik bakmaya devam etti.

"Hala çifte kumrusunuz ha" hafifçe gülümseyip kafasını sallamıştı.

O bile ciddi ilişki bulmuştu ve o bulduysa herkes bulur diye düşünüyordum.

"Sen de ne var?" dediğinde olayın bana dönmesiyle dudak büzdüm.

"Hiç bir şey."

Ciddi bir ilişkiyi geç, normal bir ilişki yoluna giden bir şey bile yoktu.

"Emin misin?"

İnanmamış gibi bakmasıyla düşünmeye başladım. Bir şey varsa da ben bilmiyordum.

En sonunda "Eminim" dedim.

Bana doğru eğildiğinde bir şey bulmuş gibi sırıtınca ne diyeceğine dikkat kesildim.

"Gözde neoda seni bir kızla görmüş" bu muydu yani?

Gözde'nin gözlerinden hiç bir şey kaçmıyordu. Eskiden beri böyleydi. Dedikodularıyla ilallah ettirirdi bizi.

"Okuldan biri. Kafa dağıtmak için gittim" doğruyu söylememe rağmen inanmadığını belli eden bakışlar atmasıyla "Zengin bir tiki" diye devam ettim.

Anında yüzünü ekşitmişti.

"Tarzın değil o zaman?" dediğinde onayladım onu.

Genelde conconları sevmezdik. İkimizde daha normal kızlarla takılırdık. Gerçi onunki normal kategorisine giriyor muydu, şüpheliyim.

"Hocaya ne oldu?" doğru bir de o vardı.

Aklımdan tamamen çıkmıştı. Başka bir zaman da olsak onu etkilemek için bir şeyler düşünebilirdim ama şimdi bunu rafa kaldıracaktım.

"Şu an onu mu düşüneyim Yaren" dediğimde yüzüme bakmaya başladı.

Oflayarak yerinden kalktıktan sonra benim yanıma geldi. Oturup başımı omzuna yasladı. Rahatlamamı sağlamaya çalışıyordu.

"Merak etme. Ben yanındayım" dediğinde gülümsedim.

En azından onun gibi bir arkadaşım vardı. Omzuna biraz daha yaslanırken gözlerini kapadım. Gelecek de yeterince sıkıntıya gireceğimi bildiğimden şu an dinlenmek istiyordum.

Tekrar ediyorum, kadere sokayım.

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin