Bölüm 4

25.8K 1.5K 314
                                    

"Yaaaa bu çok güzel"

Bu sesi nasıl çıkarttıklarını bilmiyordum. 5 gündür bu okuldaydım ve 5 gündür durum aynıydı.

Aksay arada bir benim varoşluğumla ilgili laf yapıyordu.

Sınıftan bir kaç kız, onun giydiklerini övüp takılarıyla aşk yaşıyordu.

Nida'yla otobüs durağına gidiyorduk.

Her gün Aksay arabasıyla önümüzden geçerken camı açıp bize hava atmaya çalışıyordu.

Annem de bana hala trip atıyordu.

Yani maratonluktan gebermek üzereydim. Uyumama da izin verilmiyordu üstelik. "Muhabbetinize sokayım bir uyutmadınız" diye dikelmemle kızlar bana şaşkın gözlerle bakmaya başlamıştı.

'sokmak' küfür sayılmıyordu umarım.

"Biraz daha düzgün konuşmayı denemelisin"

Bunu diyenler bunlar olmasaydı belki ciddiye alabilirdim.

"Yaaaa biii uyutmadınızzz" dememle yüzleri düşmüştü.

"Oldu mu?"

Aksay bir an gülerken sonra hızla suratını asmıştı. Komik olduklarını biliyordu demek ki.

"Gidelim kızlar" masamızın önü boşalırken bunu daha önce yapmadığım için kendime kızmıştım.

Aksay'ın suratı bu sefer gerçekten asılırken nedenini anlamadım. Kurtulmuştuk bence.

Yüzünün düzelip bana laf çarpmasını bekledim. Olmadı. Bu durum nedensizce beni rahatsız etmişti. Laf yemek istemiyordum ama monotonluğumuza aykırıydı bu. Oflayıp gözlerimi ovuşturdum.

"Kolyeni övebilecek biri olmadığı için mi üzüldün bu kadar?" Kaşları çatılırken bana bakmamıştı.

Trip yiyor olamazdım değil mi?

"Ciddisin sen"

Hala bana bakmazken ciddi olduğunu anlamıştım. Normalde umursamamam gerekirdi böyle bir şeyi ama içim rahat değildi işte.

"Hadi ama conconların seni övmesine ihtiyacın mı var?"

Sinirle bana dönerken "Senin yüzünden benden uzaklaşacaklar" deyince göz devirdim.

Sürekli birbirini övmek yakınlık sayılıyorsa uzaklaşmaları onun için iyiydi bence. Ah ama gel de bunu ona anlat.

"Benden uzaklaşabilirler. Senden niye uzaklaşsınlar?"

Gözleri sinirli sinirli bakmaya devam ederken kalkıp "geçeceğim çekil" dedi.

Şu an neye bu kadar sinirlendiğini gerçekten anlamamıştım. Çekilmememle üzerimden atlamaya kalkarken ona engel oldum. Belinden tutup geriye çektiğimde kolumla da sıraya yaslanıp tekrar geçmemesi için hafif kaydım.

"Tamam bir daha arkadaşlarınla dalga geçmem oldu mu?"

Yüzü biraz daha düzelirken çantasını bırakıp sıraya tekrar oturdu.

"Oldu. Onlarla da benle de dalga geçme bir daha."

Bak ya

"Tamam tatlım" uzatmamak için kısa kessemde kötü kötü bakışları gitmemişti.

"Bak hala dalga geçiyorsun"

Gülmemi gizlemeden arkama yaslandım.

"Bana trip atman komik geliyor ne yapayım"

Gözlerini yukarı çevirirken "ya sabır" demesiyle daha fazla gülmemek için kendimi kastım. Hareketlerinin komik olduğunun farkında değildi.

"Sana trip atmıyorum. Senin kadar yabani birini görünce sinir oluyorum sadece"

Ben mi yabaniyim? Şu 5 günde yediğim sıfatlara bir yenisi daha eklenecekti anlaşılan.

"Altı üstü sokayım deyip onlar gibi konuştum. Fazla uzattın"

Uzamasın diye alttan alayım diyordum ama yok. İlla tepeme çıkacaktı.

"Neyse konuşma benimle"

Bir daha birinin gönlünü almaya çalışanı diksinler.

"Hay hay prenses, hay hay"

Gözlerini devirirken tekrar uyuma moduna girdim. Boş yere konuşmuştum o kadar. Bir daha olmazdı.

İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin