Yaren'i eve bıraktıktan sonra Meltem ve Deniz'i de eve bırakmıştım.
Grubun annesi gibiydim.
Bardaki iddiayı ben kazanmıştım ama bu bana herkesi tek tek eve bırakmakdan başka bir şey kazandırmamıştı.
Bir de hamburger tabi.
Siteden çıkarken pijamalarıyla gördüğüm bedenle durdum. Sarhoş olmadım diyordum ama olmuş olabilir miydim?
"Aksay?" Pijamalı beden yerinden zıplarken yanılmadığımı anladım.
Vay be, onu makyajsız görmek de varmış.
"Senin ne işin var burada?" kendini toparlayıp yanıma adımlarken hala onu süzmekle meşguldum.
Makyajsız çok daha güzeldi. O pahalı kıyafetlerdense pijamalı halini de tercih ederdim.
"Arada bir okula böyle gel" kaşları çatılırken "dalga mı geçiyorsun" dediğinde göz devirdim.
Ne desem dalga olarak anlıyordu kız.
"İltifat ediyorum. Badana yapmadan da güzelsin"
Karanlığa rağmen mimiklerini okuyabiliyordum. Şaşkın suratı giderken yüzünü buruşturup beni süzmeye başlamıştı. Ah şu küçümseyici bakışları
"Dalga geçiyorsun ve sarhoşsun"
Elbette sarhoştum. Bu bende normalinden daha fazla olan rahatlık sağlıyordu. Onun dışında görüşüm ve düşüncelerim hala benimleydi, sanırım.
"Bu kadar iğrentili bakma, içkiye karşı mısın yoksa?"
Yüzü daha da buruşurken cevabımı almıştım.
"Burası elit bir site. Bu halde seni içeri nasıl aldılar"
Söylene söylene dibime girerken halimin o kadar kötü olmadığına emindim. Geceden kalma her insan gibi saçım biraz dağılmış ve kıyafetlerim buruşmuştu sadece.
"Şu halde bile bana laf sokuyorsun. Az acı be kızım, insaf" söylenmeye devam ederken kolumun altına girmesiyle ne yaptığına baktım.
Yürüyemeyeceğimi falan sanıyordu herhelda.
"Sana taksi çağıracağım. Şuradan çıkalım da biri seni görmesin"
Fazla abartıyordu. Tamam elit bir site olabilirdi ama buraya ilk defa gelmiyordum. Sorun çıkarmadığım sürece güvenlikler karışmazdı ve sorun çıkarmamıştım.
Onun tutuşundan kurtulurken üstümü biraz düzeltip "gerek yok" dedim.
Zaten beni bekleyen bir taksi vardı. Gerçi ne kadar zaman kaybettiğimi düşünürsek gitmiş de olabilirdi.
"Sen bilirsin. Geber o zaman"
Vay be hiç ısrar da etmiyordu.
"Sağol bebeğim" hala homurdanırken harekrt etmediğimizi farkettim.
Sokağın ortasında durmuş birbirimize laf atıyorduk.
Sessizlikle onu biraz daha inceleme fırsatım olmuşken aklıma gelen şeyle tek kaşımı kaldırdım.
"Senin bu saatte burada ne işin var hem?" Sesimdeki sorgular tonu hissetmiş olacak ki bir kaç saniye durmuştu.
Onun gibi bir tiki geceleri güzellik uykusuna yatardı. Güvenli bile olsa bu saatte dışarı da olması iyi değildi. Hava bu kadar soğukken üzerinde bir şey olmamasını saymıyordum bile.
"Burada oturuyorum herhalde nasıl soru bu"
Göz devirirken "Dışardasın" dedim.
O da bana aynı şekilde "sende" dediğinde tekrar göz devirmemek için kendi mi tuttum.
"Sormadım say" ağzını açınca bir şey demesine izin vermeden arakama dönüp ilerlemeye başladım.
"Görüşürüz piremses"
Söylenmelerini duyarken gülümsedim. Onu sinir etmek güzeldi.
Güvenlikten çıkarken taksiyi görmemle ona doğru ilerledim. Bu gün taksi parasından iflas edebilirdim.
Adresi söyledikten sonra arkama yaslandım. Pijamalı bir Aksay görüntüsü gözümün önünden geçerken onu tatlı bulduğuma bende inanamıyordum.
Konuşmadığı sürece tatlı olduğunu kabul etmeliydim.
Konuşmadığı sürece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ KIZLAR KÖTÜ KIZLARI SEVER (gxg)
RomansaTAMAMLANDI Erkeklerle dolu bir meslek lisesinde okumuştum, kızlarla dolu bir kız lisesinde de okumuştum. Hatta yüzme bilmeyenlerle dolu bir denizcilik lisesinde de okumuştum. O kadar lise gezdikten sonra da en sonunda bu koleje toslamıştım. "Ne yani...