6.

4.3K 245 10
                                    


Dovázal mi nohu a položil vedle mně čisté oblečení. ,,Mám ti pomoct nebo to už zvládneš sám?"

Místo odpovědi jsem uchopil triko a oblékl. Když jsem držel v ruce boxerky koukl jsem na Natea ,,Dobře už se nekoukám" zakroutil hlavou a otočil se. Položil jsem ocas vedle sebe a pomali si oblékl boxerky i s kalhotama. ,,Můžeš"
,,hmm....sluší ti to ale mám pro tebe ještě něco."

Vzal mě do náruče a odnesl do ložnice kde mě položil na postel. Sklonil se k šuplíku a vytáhl krásný černý obojek se srdíčkem.

Podal mi ho do ruky a já zjistil, že na srdíčku jsou moje iniciáli a z druhé strany název města a ulice kde se nachází náš dům.

,,Chceš ho nasadit?" Horlivě jsem přikývl a podal mu ho. Sklonil se ke mně a zapl mi ho tak aby mě nedřel do modřin po řetězu.

,,Líbí se ti?" Mrkl na mě ,,moc"
poprvé za dlouhou dobu jsem se z upřímnosti usmál.

,,Teď si na chvíli zdřímni, kdyby něco nechám otevřený dveře tak jen zakřič a já tě uslyším" ,,dobře"
Lehl jsem si a Nate mě přikryl. Zaváhal ale nakonec mě pohladil po oušku. Zvedl se a odešel do obýváku.

'Začínám k němu cítit důvěru, ale nejsem si moc jistý.' Chvíli jsem nad tím přemýšlel ale víčka byla těžší a těžší až jsem se jim nakonec poddal.


Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat