74.

1.7K 120 9
                                    


,,No konečně" vydechne někdo vedle mě. Promnu si oči a rozhlídnu se. Sebi drží mokrý hadr a podá ho Mattymu, který s ním pokryje celé moje čelo.
,,Je mi zima" zabručím otráveně a shodím ze sebe ledový hadr. ,,Matty dones mu deku" přikáže.

Hned jak odejde se zvednu a zjistím, že u mých nohou sedí Tara. ,,A-ahoj" špitnu a převezmu od Mattyho heboučkou deku, kterou si přehodím přes ramena. Zase tu sedím nahý, stejně jak u Natea. Vždy a všude, ale je mi to jedno, tady v místnosti mě nahého viděli už všichni.
,,Tys nám teda dal" řekne Tara a Sebi jen přikyvuje. ,,Celou noc a půl dne v bezvědomí, ale nic se nestalo, ani miminku" usměje se a vyhoupne si na klín Mattyho, který se jí celou dobu otíral o nohy.

,,a tobě se teď kouknu na očka" pinkne ho do čumáčku a Matty se jen zašklebí. Z brašny vytáhne nějakou baterku, kterou posvítí do obou oček. Jedno je bílé a druhé růžové. Dřív mělo rudou barvu, ale ta nějak zesvětlala. ,,Vypadá to v pořádku....a rozmazaně nevidíš?" jen záporně pokýve hlavou a sleze z jejího klína.

,,Jo a abych nezapoměla, moje kamarádka pracuje v londýnské nemocnici a náhodou je ošetřovatelka Natea. Ráno mi volala, že to s ním vypadá nadějně. Sem tam dostane tik do ruky nebo obličeje a jednou pohl prstem." řekne šťastně. Nevěřícně na ni chvíli hledím a pak skočím po Sabimu a pořádně ho obejmu.

Mám takovou radost. Jen doufám, že se probudí dřív než se narodí miminko. Chci aby byl u mého porodu. Čím blíž je můj termín, tím větší dostávám strach. Asi si říkáte, že si s tím zbytečně lámu hlavu, ale co jsem se dozvěděl je, že porod u hybridů je docela vzácný, protože páníčci své hybridy nechávají vykastrovat. A toho se bojím. Co když nikdo nebude vědět jak a co se mnou.

O čtrnáct dní později

Nateuv stav je pořád stejný. Nezhoršil se ani nezlepšil. A já? Teď sedím v autě a jedem do nemocnice. Od včerejšího večera mě bolí břicho a dneska dopoledne to už nešlo vydržet.
Matty se o mě celé dva týdny staral jakoby to dítě bylo naše. Nevím co na to říct. Vybudoval jsem si s ním
nádherný vztah, ale promiň Matty....já mám Natea.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat