60.

2K 130 3
                                    


,,Niki, pojď něco sníst" zatřepe se mnou a čeká než otevřu oči. Jakmile uvidím jeho tvář, usměje se a dá mi pusu na čelo. ,,Přijď dolů" řekne mezi dveřmi a odejde. Líně se posadím a zase si všimnu, že nemám na sobě žádné oblečení. Proč mě pořád svléká? Neříkám, že mi to vadí, ale je divné usnout oblečený a vzbudit se nahý.

Nad tím vším se nahlas uchechtnu a natáhnu se pro nejbližší triko. Přetáhnu ho přes hlavu a usoudím, že pod triko sahající až pod zadek nepotřebuji boxerky.
Rozejdu se do koupelny, kde vykonám potřebu a vydám se do kuchyně.

Posadím se za jídelní stůl a čekám, co dostanu k večeři. ,,Dozvěděl jsem se" promluví a dá přede mě misku s ryzotem ,, že když nemocnice zjistí, že to udělal jeho majitel, bude mu odebrán kvůli ublížení na zdraví."

Jen lehce přikývnu, protože tomu moc nerozumím, ale doufám, že to znamená něco dobrého. Po večeři se přestěhuju i s peřinou do obýváku na gauč. Vytvořím si pelíšek, do kterého se zababuším a poslušně čekám na mého majitele, který ještě něco dělá v kuchyni.

Potřebuji se s někým pomazlit. Hravě kouknu na Natea, který se posadil vedle mě i s miskou brambůrek. Postavím se na čtyry a provokativně zaryju drápky do jeho stehen. Odloží misku na stůl a pozoruje, co se bude dít dál. Deku ocáskem shodím na zem a jeho povalím. Lehnu si na něj a nos strčím ke krku, od kud jde cítit alfa pach.

Nic neříká, jen mě obejme a sám nadechuje moji vůní. Sem tam mi na krk položí pár polibků. Vsadím se, že mi udělal i cucflek. Vzrušením mi projde mráz po zádech. Začnu příst a lehce mňoukat do jeho ouška. Ucítil dlaně pod svým trikem jak zkoumají mojí jemnou pokožku. Druhou rukou mě začne drbat za krkem.

To je tak příjemné! Zatlačím proti jeho teplé dlani na zádech a když sjede až k mé kostrči, prohnu se v zádech a nahlas mňouknu. Právě objevil moje nejcitlivější místo. Přidá i nehty a já se můžu zbláznit. Slastně přivřu oči a nechám se unášet jeho doteky.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat