,,Můžu už jít?" ,,J-jo jasně" podala mi ubrousek a schovala últrazvuk. Z většího bříška si setřu gel a zamávám odcházející Taře. Ubrousek vyhodím a kouknu na Sebiho, který má na ruce obvazy stejné, co měl i v parku. Nejspíš si všiml, jak ho pozoruji, protože ruce schoval za záda.Posadil se na postel a Matty mu vylezl na klín. Schoulil se do klubíčka a usl.
Sednu si vedle nich a Nate na druhou stranu. ,,Je to moje vina" zvednu hlavu a s nima moje pokleslá ouška.
,,Jako to myslíš?" zeptá se Nate Sebiho.
Zhluboka se nadechl a začal spícího Mattyho hladit po vlasech.
,,P-přišel jsem k nim domů jako každý den abych provětral Mattyho." rozbrečel se, ale pokračoval.
,,Matty chtěl abych mu dal napít a tak jsem se natáhl pro sklinku, ale vyklouzla mi z ruky a rozbyla se.
D-dolů přišel jeho opilí pán a než jsem stačil něco říct, Matty se před něj postavil a svedl vinu na sebe."
Odmlčel se ,,N-naštval se a-a s lahví, kterou měl v ruce třískl o-o futra a střepi mu vletěli přímo do obličeje.",,Ne za to nemůžeš! Byl opilí a Matty tě chtěl jen ochránit" řekne Nate, ale nevypadá, že by to nějak pomoho.
,,Matty udělal to samí co před chvílí Niki" ,,Nechápu" podiví se a já jen čekám co poví ,,Taky svedl vinu na sebe, stejně jak Matty, ale nejhorší je, že na sebe svedl vinu toho dědka!"
Zavrčí a koukne na mě vražedným pohledem. ,,Proto jsem se tak naštval",,J-já si to v tu chvíli neuvědomil, omlouvám se" mňouknu ,,Můžu se tě na něco zeptat?" přikývne ,,Proč to máš?"
Ukážu na obvazy. ,,Od té doby, co jsem se dozvěděl o Mattyho hrozném životě, jsem se začal řezat" řekl jako by to nic nebylo.
,,Kdy naposled?" ,,Včera" odpoví Nateovy.,,Víš, že tě to může zabít?!" vykřiknu. Zamilovaně se usměje a pohladí Mattyho po tváři
,,Pro něj všechno"
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasyByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.