61.

1.9K 124 2
                                    


Zastaví se u kořene ocásku, ale nechápu proč nepokračuje? Zvednu hlavu k jeho pobavenému úšklebku.
Zmoženě zakňučím a posunu se zadečkem blíž k jeho ruce.
,,Tady se ti to líbí, viď?" ukazováčkem přejede od půli zad až k ocásku. Znovu se napnu a začnu vrnět jak blázen. Nezmůžu se na jediné slovíčko a tak jen přikývnu a drápky zaryju do jeho hrudníku. Rukou, kterou mě drbal za krkem, přejel pod ouško až k bradě. Zvednu hlavu a nechám
ho, aby mě drbal na krku.

Ale ruka, která právě zpočívá na kořeni ocásku převzala všechnu moji pozornost. Nejspíš si toho všiml, protože ruku z mé brady oddělal a místo toho chytl lem už vyhrnutého trika a sundal ho úplně.
Musíme vypadat komicky. Nate ležící na gauči a na něm nahý hybrid s vyšpuleným zadkem užívajíc si každý dotyk.

Tuhle krásnou chvilku narušil zvonek. ,,Jdu otevřít, zatím se obleč" opatrně mě ze sebe sundá a položí zpátky na pohovku. Odejde ke dveřím, které otevře. 
,,Ahoj Nate, přišla jsem vás zkontrolovat." uslyšel jsem a rychle přes sebe hodil deku. ,,jo jasně, pojď dál" otevře dveře úplně a do domu vejde usměvavá Tara. ,,Mám po práci a když jsem vás viděla oba na dně tak..... Ooo pardon, já přišla v nevhod, že?" zasekla se hned jak mě uviděla.

,,N-ne to vůbec, jen jsme měli slabší chvilku" mrkne na mě a já se začnu culit jak měsíček na hnoji.
,,Jen aby" podezřele si nás prohlíží a když skončí položí na stůl svůj pracovní kufřík. ,,v nemocnici jsem tě nestihla pořádně prohlédnout" zazubí se a začne vytahovat mně neznámé nářadí.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat